ΑΡΘΡΟ 4
(ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ = ΠΣ) / ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ =ΑΦ)
Τοποθέτηση Ε.Ο.Δ.Α.Φ.
Παραβίαση Ανθρωπίνων και Συνταγματικών Δικαιωμάτων με:
-Κατάργηση Δικαιώματος (Κατάργηση του άρθρου αρ.6.1β/εδ.1 του π.ν) και:
-Νέο νομοθέτημα παραβίασης Ανθρωπίνων και Συνταγματικών Δικαιωμάτων (άρθρο αρ. 4-3Γ και 7-4/εδ.2 του νπν): Καταργείται η διάταξη (αρ.6.1β/εδ.1) που όριζε ότι η ΠΣ χορηγείται βάσει του αντικειμενικού κριτηρίου της πάθησης του παιδιού (και όχι βάσει της αυθαίρετης απόφασης των εκάστοτε κομματικών διευθυντών). Βάσει της διάταξης αυτής, όπου υπήρχε διάγνωση «Αυτισμός», το ΥΠΑΙΠΘ υποχρεούνταν να χορηγήσει ΠΣ, ή να δημιουργήσει εξειδικευμένο Σχολείο ή τμήμα Αυτισμού (φυσικά, προτιμούσε πάντα την πρώτη – και φθηνότερη – λύση).
-Τώρα πλέον, με τον νέο προτεινόμενο νόμο (αρ. 4-3Γ και 7-4/εδ.2 του νπν), ορίζεται ότι: οι αποφάσεις αυτές «είναι αποκλειστική και δεσμευτική αρμοδιότητα των ΚΕΔΔΥ – ΕΔΕΑΥ και β΄βάθμιας ΕΔΕΑ» - δηλ. η χορήγηση της ΠΣ υπόκειται πλέον αποκλειστικά στην απόφαση (δηλ. την πρόθεση) των ΚΕΔΔΥ – ΕΔΕΑΥ – ΕΔΕΑ. Δηλ εξαρτάται από τις διαθέσεις των εκάστοτε κυβερνητικών (στην ουσία κομματικών) προϊσταμένων – και συνεπώς από τις εντολές των πολιτικών προϊσταμένων από τους οποίους εξαρτώνται και οι οποίοι απαιτούν περικοπές – δηλ. ασυλοποιήσεις και αποκλεισμούς.
Α) ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
Όπως τα παιδιά με τύφλωση δικαιούνται αυτονόητα και αυτοδίκαια την χρήση της γραφής brail – και όπως τα παιδιά με κώφωση δικαιούνται την Εκπαίδευση με χρήση της νοηματικής γλώσσας, κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο, τα παιδιά του ΑΦ, δικαιούνται αυτοδίκαια και αυτονόητα την αντίστοιχη ειδική Εκπαιδευτική υποστήριξη, που για την περίπτωσή τους είναι τα εξειδικευμένα Σχολεία Αυτισμού και η ΠΣ. Δεδομένου δε ότι εξειδικευμένα Σχολεία Αυτισμού ΔΕΝ υπάρχουν στη χώρα μας, ενώ δεν υπάρχουν ακόμη ούτε οι θεσμοί εκπαίδευσης των Εκπαιδευτικών που θα τα στελεχώσουν, μοναδική προσφερόμενη υποστήριξη, είναι η ΠΣ στο γενικό Σχολείο, η οποία θα έπρεπε (όπως πολύ σωστά ίσχυε με τον προηγούμενο νόμο), να χορηγείται αυτοδίκαια βάσει της πάθησης.
-Τώρα, με την νέα νομοθετική ρύθμιση, το αντικειμενικό και αδιάβλητο κριτήριο της πάθησης του παιδιού που και της αντίστοιχης ειδικής υποστήριξης π ου δικαιούται βάσει αυτού, καταργείται και υποκαθίσταται από την κρίση, την θέληση, τις προθέσεις και την αυθαιρεσία των αρμόδιων κρατικών υπαλλήλων της εκάστοτε κυβέρνησης.
Συνεπώς, η κατοχύρωση των Εκπαιδευτικών Δικαιωμάτων του παιδιού καταργείται και οι Γονείς δεν μπορούν πλέον να διεκδικήσουν το σωστό Εκπαιδευτικό σχήμα του παιδιού βάσει του αντικειμενικού και αδιάβλητου κριτηρίου της πάθησής του, αφού το κριτήριο είναι το τι αποφασίζουν τα οι εκάστοτε κυβερνητικοί υπάλληλοι, χωρίς πλέον να δεσμεύονται από καθορισμένα αντικειμενικά κριτήρια βάσει της πάθησης.
-Επί πλέον, με αυτή τη νομοθετική ρύθμιση του νπν, καταργείται και παραβιάζεται το Δικαίωμα των Γονέων για συμμετοχή στις αποφάσεις της Εκπαίδευσης του παιδιού τους, το οποίο προβλέπεται από τις σχετικές διεθνείς συμβάσεις Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχει υπογράψει η χώρα.
Η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση, είναι εξ ίσου παράλογη με την το να θεσμοθετούνταν ότι ένα παιδί με κώφωση δεν δικαιούται τη χρήση της νοηματικής γλώσσας αυτοδίκαια βάσει της αναπηρίας του, αλλά εξαρτάται από το αν θα την εγκρίνει ο εκάστοτε αρμόδιος κυβερνητικός υπάλληλος.
ή, ότι ένα παιδί με παράλυση δεν δικαιούται την χρήση του αναπηρικού αμαξιδίου στο Σχολείο αυτοδίκαια βάσει της αναπηρίας του, αλλά ότι η χρήση του θα εξαρτηθεί από το αν θα την εγκρίνει ο εκάστοτε αρμόδιος κυβερνητικός υπάλληλος.
-Η σκοπιμότητα που εξυπηρετεί η νέα νομοθετική ρύθμιση, είναι το να νομιμοποιούνται οι αυθαιρεσίες και να μπορούν οι αρμόδιοι κυβερνητικοί υπάλληλοι, να στερούν από τα παιδιά του ΑΦ την ΠΣ η οποία αποτελεί αναγκαίο όρο για την Εκπαίδευσή τους (και εν γένει την Εκπαιδευτική υποστήριξη που κάθε κατηγορία παιδιών δικαιούται αυτοδίκαια και αυτονόητα βάσει της πάθησής τους).
-Προφανέστερη αιτία όλων αυτών των παραβιάσεων, είναι η υπηρέτηση των επισήμως ληφθέντων πολιτικών αποφάσεων περικοπής των Δημοσίων δαπανών και της συνακόλουθης μείωσης των κοινωνικών υπηρεσιών του Δημόσιου τομέα, για την εξοικονόμηση Δημόσιου χρήματος προς εξυπηρέτηση της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών και των εν γένει αναγκών του «Δημόσιου χρέους».
-Ως προς την εφαρμογή των αποφάσεων αυτών, η κυριότερη σκοπιμότητα που εξυπηρετείται αντικειμενικά από το συγκεκριμένο νομοθέτημα, είναι η περικοπή των ΠΣ και η μείωση των Εκπαιδευτικών ΠΣ, ο εξαναγκασμός των παιδιών του ΑΦ σε Εκπαιδευτική αποτυχία, ασυλοποίηση, αποπομπή και αποκλεισμό από το Δημόσιο Σχολείο, ώστε η κυβέρνηση του Ελληνικού κράτους να απαλλαγεί από την Συνταγματική υποχρέωση της Εκπαίδευσής τους και από τα έξοδα που αυτή συνεπάγεται, όπως πχ οι υποδομές και η μισθοδοσία των αναγκαίων για την Εκπαίδευσή τους Εκπαιδευτικών. Δηλ. εξυπηρετείται ο μη διορισμός και οι μαζικές απολύσεις Εκπαιδευτικών (Ειδικής και Γενικής Εκπαίδευσης), οι οποίοι είναι αναγκαίοι, τόσο για την εξειδικευμένη ατομική υποστήριξη των παιδιών του ΑΦ, όσο και για την υποστήριξη της απαιτούμενης ολιγαριθμίας των τμημάτων τους και την εν γένει επάρκεια Εκπαιδευτικών για την Εκπαίδευσή τους στα πλαίσια της Γενικής Εκπαίδευσης.
-Άλλο συμφέρον το οποίο εξυπηρετείται από το συγκεκριμένο νομοθέτημα, είναι η ευνόηση της κρατικής διαφθοράς και το εμπόριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων εις βάρος των παιδιών του ΑΦ και των οικογενειών τους, προς όφελος των αρμοδίων στελεχών του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος, αφού πλέον η Εκπαιδευτική υποστήριξη των παιδιών δεν αναγνωρίζεται αυτοδίκαια βάσει του αντικειμενικού και αδιάβλητου κριτηρίου της πάθησής τους, αλλά εξαρτάται από την αυθαιρεσία των αρμοδίων της εκάστοτε κυβέρνησης.
-Συνεπώς, η μόνη προφανής σκοπιμότητα που εξυπηρετεί το συγκεκριμένο νομοθέτημα, είναι η καταπάτηση Ανθρωπίνων και Συνταγματικών Δικαιωμάτων των παιδιών του ΑΦ, προς όφελος της χρηματοδότησης των τραπεζιτών και των άλλων ευνοουμένων του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος, καθώς και προς όφελος της εκάστοτε κυβερνητικής διαφοράς, η οποία παρουσιάζει στη χώρα μας μία παγκοσμίως πρωτοφανή έκρηξη και ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τις εκθέσεις των έγκυρων διεθνών οργανισμών.
ΑΡΘΡΟ 4 (ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ = ΠΣ) / ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ =ΑΦ) Τοποθέτηση Ε.Ο.Δ.Α.Φ. Παραβίαση Ανθρωπίνων και Συνταγματικών Δικαιωμάτων με: -Κατάργηση Δικαιώματος (Κατάργηση του άρθρου αρ.6.1β/εδ.1 του π.ν) και: -Νέο νομοθέτημα παραβίασης Ανθρωπίνων και Συνταγματικών Δικαιωμάτων (άρθρο αρ. 4-3Γ και 7-4/εδ.2 του νπν): Καταργείται η διάταξη (αρ.6.1β/εδ.1) που όριζε ότι η ΠΣ χορηγείται βάσει του αντικειμενικού κριτηρίου της πάθησης του παιδιού (και όχι βάσει της αυθαίρετης απόφασης των εκάστοτε κομματικών διευθυντών). Βάσει της διάταξης αυτής, όπου υπήρχε διάγνωση «Αυτισμός», το ΥΠΑΙΠΘ υποχρεούνταν να χορηγήσει ΠΣ, ή να δημιουργήσει εξειδικευμένο Σχολείο ή τμήμα Αυτισμού (φυσικά, προτιμούσε πάντα την πρώτη – και φθηνότερη – λύση). -Τώρα πλέον, με τον νέο προτεινόμενο νόμο (αρ. 4-3Γ και 7-4/εδ.2 του νπν), ορίζεται ότι: οι αποφάσεις αυτές «είναι αποκλειστική και δεσμευτική αρμοδιότητα των ΚΕΔΔΥ – ΕΔΕΑΥ και β΄βάθμιας ΕΔΕΑ» - δηλ. η χορήγηση της ΠΣ υπόκειται πλέον αποκλειστικά στην απόφαση (δηλ. την πρόθεση) των ΚΕΔΔΥ – ΕΔΕΑΥ – ΕΔΕΑ. Δηλ εξαρτάται από τις διαθέσεις των εκάστοτε κυβερνητικών (στην ουσία κομματικών) προϊσταμένων – και συνεπώς από τις εντολές των πολιτικών προϊσταμένων από τους οποίους εξαρτώνται και οι οποίοι απαιτούν περικοπές – δηλ. ασυλοποιήσεις και αποκλεισμούς. Α) ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Όπως τα παιδιά με τύφλωση δικαιούνται αυτονόητα και αυτοδίκαια την χρήση της γραφής brail – και όπως τα παιδιά με κώφωση δικαιούνται την Εκπαίδευση με χρήση της νοηματικής γλώσσας, κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο, τα παιδιά του ΑΦ, δικαιούνται αυτοδίκαια και αυτονόητα την αντίστοιχη ειδική Εκπαιδευτική υποστήριξη, που για την περίπτωσή τους είναι τα εξειδικευμένα Σχολεία Αυτισμού και η ΠΣ. Δεδομένου δε ότι εξειδικευμένα Σχολεία Αυτισμού ΔΕΝ υπάρχουν στη χώρα μας, ενώ δεν υπάρχουν ακόμη ούτε οι θεσμοί εκπαίδευσης των Εκπαιδευτικών που θα τα στελεχώσουν, μοναδική προσφερόμενη υποστήριξη, είναι η ΠΣ στο γενικό Σχολείο, η οποία θα έπρεπε (όπως πολύ σωστά ίσχυε με τον προηγούμενο νόμο), να χορηγείται αυτοδίκαια βάσει της πάθησης. -Τώρα, με την νέα νομοθετική ρύθμιση, το αντικειμενικό και αδιάβλητο κριτήριο της πάθησης του παιδιού που και της αντίστοιχης ειδικής υποστήριξης π ου δικαιούται βάσει αυτού, καταργείται και υποκαθίσταται από την κρίση, την θέληση, τις προθέσεις και την αυθαιρεσία των αρμόδιων κρατικών υπαλλήλων της εκάστοτε κυβέρνησης. Συνεπώς, η κατοχύρωση των Εκπαιδευτικών Δικαιωμάτων του παιδιού καταργείται και οι Γονείς δεν μπορούν πλέον να διεκδικήσουν το σωστό Εκπαιδευτικό σχήμα του παιδιού βάσει του αντικειμενικού και αδιάβλητου κριτηρίου της πάθησής του, αφού το κριτήριο είναι το τι αποφασίζουν τα οι εκάστοτε κυβερνητικοί υπάλληλοι, χωρίς πλέον να δεσμεύονται από καθορισμένα αντικειμενικά κριτήρια βάσει της πάθησης. -Επί πλέον, με αυτή τη νομοθετική ρύθμιση του νπν, καταργείται και παραβιάζεται το Δικαίωμα των Γονέων για συμμετοχή στις αποφάσεις της Εκπαίδευσης του παιδιού τους, το οποίο προβλέπεται από τις σχετικές διεθνείς συμβάσεις Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχει υπογράψει η χώρα. Η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση, είναι εξ ίσου παράλογη με την το να θεσμοθετούνταν ότι ένα παιδί με κώφωση δεν δικαιούται τη χρήση της νοηματικής γλώσσας αυτοδίκαια βάσει της αναπηρίας του, αλλά εξαρτάται από το αν θα την εγκρίνει ο εκάστοτε αρμόδιος κυβερνητικός υπάλληλος. ή, ότι ένα παιδί με παράλυση δεν δικαιούται την χρήση του αναπηρικού αμαξιδίου στο Σχολείο αυτοδίκαια βάσει της αναπηρίας του, αλλά ότι η χρήση του θα εξαρτηθεί από το αν θα την εγκρίνει ο εκάστοτε αρμόδιος κυβερνητικός υπάλληλος. -Η σκοπιμότητα που εξυπηρετεί η νέα νομοθετική ρύθμιση, είναι το να νομιμοποιούνται οι αυθαιρεσίες και να μπορούν οι αρμόδιοι κυβερνητικοί υπάλληλοι, να στερούν από τα παιδιά του ΑΦ την ΠΣ η οποία αποτελεί αναγκαίο όρο για την Εκπαίδευσή τους (και εν γένει την Εκπαιδευτική υποστήριξη που κάθε κατηγορία παιδιών δικαιούται αυτοδίκαια και αυτονόητα βάσει της πάθησής τους). -Προφανέστερη αιτία όλων αυτών των παραβιάσεων, είναι η υπηρέτηση των επισήμως ληφθέντων πολιτικών αποφάσεων περικοπής των Δημοσίων δαπανών και της συνακόλουθης μείωσης των κοινωνικών υπηρεσιών του Δημόσιου τομέα, για την εξοικονόμηση Δημόσιου χρήματος προς εξυπηρέτηση της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών και των εν γένει αναγκών του «Δημόσιου χρέους». -Ως προς την εφαρμογή των αποφάσεων αυτών, η κυριότερη σκοπιμότητα που εξυπηρετείται αντικειμενικά από το συγκεκριμένο νομοθέτημα, είναι η περικοπή των ΠΣ και η μείωση των Εκπαιδευτικών ΠΣ, ο εξαναγκασμός των παιδιών του ΑΦ σε Εκπαιδευτική αποτυχία, ασυλοποίηση, αποπομπή και αποκλεισμό από το Δημόσιο Σχολείο, ώστε η κυβέρνηση του Ελληνικού κράτους να απαλλαγεί από την Συνταγματική υποχρέωση της Εκπαίδευσής τους και από τα έξοδα που αυτή συνεπάγεται, όπως πχ οι υποδομές και η μισθοδοσία των αναγκαίων για την Εκπαίδευσή τους Εκπαιδευτικών. Δηλ. εξυπηρετείται ο μη διορισμός και οι μαζικές απολύσεις Εκπαιδευτικών (Ειδικής και Γενικής Εκπαίδευσης), οι οποίοι είναι αναγκαίοι, τόσο για την εξειδικευμένη ατομική υποστήριξη των παιδιών του ΑΦ, όσο και για την υποστήριξη της απαιτούμενης ολιγαριθμίας των τμημάτων τους και την εν γένει επάρκεια Εκπαιδευτικών για την Εκπαίδευσή τους στα πλαίσια της Γενικής Εκπαίδευσης. -Άλλο συμφέρον το οποίο εξυπηρετείται από το συγκεκριμένο νομοθέτημα, είναι η ευνόηση της κρατικής διαφθοράς και το εμπόριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων εις βάρος των παιδιών του ΑΦ και των οικογενειών τους, προς όφελος των αρμοδίων στελεχών του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος, αφού πλέον η Εκπαιδευτική υποστήριξη των παιδιών δεν αναγνωρίζεται αυτοδίκαια βάσει του αντικειμενικού και αδιάβλητου κριτηρίου της πάθησής τους, αλλά εξαρτάται από την αυθαιρεσία των αρμοδίων της εκάστοτε κυβέρνησης. -Συνεπώς, η μόνη προφανής σκοπιμότητα που εξυπηρετεί το συγκεκριμένο νομοθέτημα, είναι η καταπάτηση Ανθρωπίνων και Συνταγματικών Δικαιωμάτων των παιδιών του ΑΦ, προς όφελος της χρηματοδότησης των τραπεζιτών και των άλλων ευνοουμένων του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος, καθώς και προς όφελος της εκάστοτε κυβερνητικής διαφοράς, η οποία παρουσιάζει στη χώρα μας μία παγκοσμίως πρωτοφανή έκρηξη και ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τις εκθέσεις των έγκυρων διεθνών οργανισμών.