&2β:Στη συνέχεια τα ΚΕΔΥ και εφ’ όσον οι διαθέσιμες πιστώσεις παράλληλης στήριξης, είναι λιγότερες από τις εγκεκριμένες αιτήσεις, καταρτίζουν υποχρεωτικά αξιολογικό πίνακα με σειρά προτεραιότητας των μαθητών, που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη έγκρισης χορήγησης παράλληλης στήριξης , τον οποίο αποστέλλουν στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για την καλύτερη κατανομή των διαθέσιμων πιστώσεων. Ο πίνακας αυτός δύναται να τροποποιείται εφ’ όσον στην πορεία εγκριθούν νέες παράλληλες στηρίξεις.
Η κατάρτηση αξιολογικού πίνακα με σειρα προτεραιότητας μόνο ρατσιστική φαντάζει. Δεν πρόκειται για διαδιακασία προσλήψεων αρα ας πάρουμε τον καλύτερο. Εφόσον το Κεδυ εγκρίνει παράλληλη, μετά με πιο κριτήριο θα την επαναπροσδιορίζει? Με το κριτήριο οτι το κράτος δεν πρόβλεψε την πρόσληψη εκαπιδευτικών λόγω περικοπών?Αρα που πάει το ίσο δικαίωμα στην εκπαίδευση.
&2β:Στη συνέχεια τα ΚΕΔΥ και εφ’ όσον οι διαθέσιμες πιστώσεις παράλληλης στήριξης, είναι λιγότερες από τις εγκεκριμένες αιτήσεις, καταρτίζουν υποχρεωτικά αξιολογικό πίνακα με σειρά προτεραιότητας των μαθητών, που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη έγκρισης χορήγησης παράλληλης στήριξης , τον οποίο αποστέλλουν στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για την καλύτερη κατανομή των διαθέσιμων πιστώσεων. Ο πίνακας αυτός δύναται να τροποποιείται εφ’ όσον στην πορεία εγκριθούν νέες παράλληλες στηρίξεις. Η κατάρτηση αξιολογικού πίνακα με σειρα προτεραιότητας μόνο ρατσιστική φαντάζει. Δεν πρόκειται για διαδιακασία προσλήψεων αρα ας πάρουμε τον καλύτερο. Εφόσον το Κεδυ εγκρίνει παράλληλη, μετά με πιο κριτήριο θα την επαναπροσδιορίζει? Με το κριτήριο οτι το κράτος δεν πρόβλεψε την πρόσληψη εκαπιδευτικών λόγω περικοπών?Αρα που πάει το ίσο δικαίωμα στην εκπαίδευση.