Το ΙΤΥΕ δεν έχει καμία τεχνογνωσία (και καμία επαφή) με την κατασκευή προσβάσιμου ψηφιακού βιβλίου όπως δείχνει η μέχρι στιγμής πορεία, ενώ ξεχνάμε ότι και το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού ψηφιακού υλικού που αναρτάται σε διάφορες ιστοσελίδες δεν είναι προσβάσιμο για μαθητές με αναπηρίες και παρότι η ΕΣΑΜΕΑ έχει υποβάλλει πολλαπλά διαβήματα διαμαρτυρίας.
Πρέπει επιτέλους να δημιουργηθεί ειδική υπηρεσία, στα πρότυπα των ανεπτυγμένων κρατών, που θα ασχολείται με το έργο της τεχνικής παραγωγής του εκπαιδευτικού υλικού για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες για οικονομία κλίμακας. Το ψηφιακό βιβλίο πρέπει να τηρεί όλες τις προδιαγραφές της σχεδίασης για όλους. Επίσης όσον αφορά το κομμάτι της εκτύπωσης, το βιβλίο να αποστέλλεται με γνωστές εκ των προτέρων προδιαγραφές σε συμβεβλημένα τυπογραφεία σε όλη τη χώρα που θα έχουν περάσει έλεγχο ποιότητας, και να μην πηγαίνουν οι δουλειές μόνο στα αρεστά. Αυτό αφορά το σχεδιασμένο σε όλους βιβλίο (με το κλασσικό περιεχόμενο), ενώ παράληλα θα παράγεται και άλλο βιβλίο σχεδιασμένο για ειδικές κατηγορίες μαθητών με διαφορετικές ανάγκες και δυνατότητες.
Το ΙΤΥΕ δεν έχει καμία τεχνογνωσία (και καμία επαφή) με την κατασκευή προσβάσιμου ψηφιακού βιβλίου όπως δείχνει η μέχρι στιγμής πορεία, ενώ ξεχνάμε ότι και το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού ψηφιακού υλικού που αναρτάται σε διάφορες ιστοσελίδες δεν είναι προσβάσιμο για μαθητές με αναπηρίες και παρότι η ΕΣΑΜΕΑ έχει υποβάλλει πολλαπλά διαβήματα διαμαρτυρίας. Πρέπει επιτέλους να δημιουργηθεί ειδική υπηρεσία, στα πρότυπα των ανεπτυγμένων κρατών, που θα ασχολείται με το έργο της τεχνικής παραγωγής του εκπαιδευτικού υλικού για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες για οικονομία κλίμακας. Το ψηφιακό βιβλίο πρέπει να τηρεί όλες τις προδιαγραφές της σχεδίασης για όλους. Επίσης όσον αφορά το κομμάτι της εκτύπωσης, το βιβλίο να αποστέλλεται με γνωστές εκ των προτέρων προδιαγραφές σε συμβεβλημένα τυπογραφεία σε όλη τη χώρα που θα έχουν περάσει έλεγχο ποιότητας, και να μην πηγαίνουν οι δουλειές μόνο στα αρεστά. Αυτό αφορά το σχεδιασμένο σε όλους βιβλίο (με το κλασσικό περιεχόμενο), ενώ παράληλα θα παράγεται και άλλο βιβλίο σχεδιασμένο για ειδικές κατηγορίες μαθητών με διαφορετικές ανάγκες και δυνατότητες.