Άρθρο 6 §1β:
1) Αντί «και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται … κατά τρεις μαθητές λιγότερους»
Να γραφεί «ο μέγιστος προβλεπόμενος αριθμός μαθητών μειώνεται … κατά τρεις μαθητές»
Αιτιολόγηση: Τμήμα στο όριο των 27 μαθητών μειώνεται σε 24, ενώ τμήμα με 26 μαθητές (κάτω από το όριο) μένει στους 26;!!!
2) Να διαγραφεί το «Σε κάθε περίπτωση, … δευτεροβάθμια εκπαίδευση».
Αιτιολόγηση: Δεν υπάρχει λογική στον περιορισμό της μείωσης. Αν υπάρχει 1 μαθητής στο τμήμα, θα έχουμε μείωση ΚΑΤΆ ΤΡΕΙΣ, αν υπάρχουν 2 μαθητές μείωση ΚΑΤΆ ΔΎΟ για τον καθένα (27-2*2=23) κι αν υπάρχουν 4 μείωση ΚΑΤΆ ΈΝΑ για τον καθένα (27-4*1=23)! Εξ άλλου με τον περιορισμό των περιπτώσεων, πόσους θα συναντάμε σ’ ένα τμήμα;
3) Αντί: «Το μέτρο της μείωσης εφαρμόζεται μόνο … και σπάνιες ασθένειες.»
Να γραφεί: «Το μέτρο της μείωσης εφαρμόζεται μόνο … και σπάνιες ασθένειες. Για τις υπόλοιπες περιπτώσεις εφαρμόζεται μείωση κατά δύο μαθητές αντί για τρεις.»
Αιτιολόγηση: Μπορεί οι αναφερόμενες περιπτώσεις να είναι οι πλέον σοβαρές, όμως οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν ότι όλοι χρειάζονται ένα αντίστοιχο μέτρο, γι’ αυτό και χαρακτηρίζονται μαθητές με «ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΆΓΚΕΣ».
Άρθρο 6 §1β: 1) Αντί «και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται … κατά τρεις μαθητές λιγότερους» Να γραφεί «ο μέγιστος προβλεπόμενος αριθμός μαθητών μειώνεται … κατά τρεις μαθητές» Αιτιολόγηση: Τμήμα στο όριο των 27 μαθητών μειώνεται σε 24, ενώ τμήμα με 26 μαθητές (κάτω από το όριο) μένει στους 26;!!! 2) Να διαγραφεί το «Σε κάθε περίπτωση, … δευτεροβάθμια εκπαίδευση». Αιτιολόγηση: Δεν υπάρχει λογική στον περιορισμό της μείωσης. Αν υπάρχει 1 μαθητής στο τμήμα, θα έχουμε μείωση ΚΑΤΆ ΤΡΕΙΣ, αν υπάρχουν 2 μαθητές μείωση ΚΑΤΆ ΔΎΟ για τον καθένα (27-2*2=23) κι αν υπάρχουν 4 μείωση ΚΑΤΆ ΈΝΑ για τον καθένα (27-4*1=23)! Εξ άλλου με τον περιορισμό των περιπτώσεων, πόσους θα συναντάμε σ’ ένα τμήμα; 3) Αντί: «Το μέτρο της μείωσης εφαρμόζεται μόνο … και σπάνιες ασθένειες.» Να γραφεί: «Το μέτρο της μείωσης εφαρμόζεται μόνο … και σπάνιες ασθένειες. Για τις υπόλοιπες περιπτώσεις εφαρμόζεται μείωση κατά δύο μαθητές αντί για τρεις.» Αιτιολόγηση: Μπορεί οι αναφερόμενες περιπτώσεις να είναι οι πλέον σοβαρές, όμως οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν ότι όλοι χρειάζονται ένα αντίστοιχο μέτρο, γι’ αυτό και χαρακτηρίζονται μαθητές με «ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΆΓΚΕΣ».