Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αδιοριστία | 1 Δεκεμβρίου 2009, 12:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Πρώτον να σας συγχαρώ για το γεγονός ότι μας δόθηκε η ευκαιρία να εκφράσουμε άποψη σε ένα φλέγον ζήτημα όπως είναι η παιδεία. Με το <> που έχετε θέσει ως κύριο στόχο και γνώμονα των αποφάσεων σας θα πρέπει να εξετάσετε λεπτομερώς όλες τις παραμέτρους γύρω από αυτό. Αυτόν που αφορά άμεσα ο μαθητής είναι ο εκπαιδευτικός.Γι΄αυτόν τον λόγο θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα κατα πόσο ο εκπαιδευτικός έχει τα απαραίτητα προσόντα για να διετελέσει αυτό το μείζονος σημασίας έργο. Με το να βάλετε σε διαδικασία εξετάσεων ΑΣΕΠ έναν εκπαιδευτικό απλώς βλέπετε γραπτώς αν είναι ικανός να φέρει σε πέρας τα θέματα του διαγωνισμού. Όμως η ταξη απαιτεί περισσότερα από αυτό.Απαιτεί παιδαγωγική κατάρτιση η οποία παρέχεται από τις παιδαγωγικές σχολές και την Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Όλοι οι εκπαιδευτικοί που προσλαμβάνονται είναι απόφοιτοι αυτών των σχολών και κρίνονται ικανοί για την εκτέλεση των καθηκόντων τους με την λήψη του πτυχίου που περιλαμβάνει επιτυχή εξέταση σε όλα τα μαθήματα κάθε εξάμηνο αλλά και παιδαγωγικές ασκήσεις διδασκαλίας για την Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ. Πώς μία γραπτή τετράωρη εξέταση μπορεί να αντικαταστήσει την τετραετή φοίτηση των ελληνικών πανεπιστημίων και Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε; Από την άλλη σκεφτήκατε το ενδεχόμενο να μην πηγαίνει κάποιος εύκολα αναπληρωτής αφήνοντας την οικογένειά του και τις υποχρεώσεις του απο την στιγμή που για να κάνει την <> δουλειά του πρέπει να καθήσει να διαβάσει για ανταποκριθεί στα θέματα του ΑΣΕΠ; Δεν πρέπει να μπαίνουν στην τάξη άτομα που δεν έχουν την στοιχειώδη παιδαγωγική κατάρτιση και προϋπηρεσία. Θεωρώ ότι το υπάρχον σύστημα είναι πιο αξιοκρατικό από το 100% προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ. Επίσης θα ήθελα να κάνω μία ακόμα πρόταση για το <>. Θα πρέπει ο εκπαιδευτικός να κάνει διάφορα σεμινάρια για να παίρνει επιπρόσθετες πληροφορίες ανα τακτά χρονικά διαστήματα τόσο για τις καινούριες μεθόδους διαδασκαλίας όσο και για το γνωστικό του αντικείμενο. Δεν μπορεί ένας εκπαιδευτικός που μπαίνει τώρα στην τάξη να έχει το ίδιο πακέτο γνώσεων με έναν που βρίσκεται στην εκπαίδευση 20 χρόνια.Επίσης πρέπει να δώσετε βάρος στην ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ η οποία παράγει δυναμικό που απασχολείται στην αγορά εργασία της χώρας μας, δημιουργώντας νέα σχολεία και ανανεώνοντας τα ήδη υπάρχοντα. Τέλος θα πρέπει να την στελεχώσετε με εκπαιδευτικούς που κατέχουν το πακέτο παιδαγωγική κατάρτιση Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. - γνωστικό αντικείμενο και οι οποίοι έχουν προϋπηρεσία στην διδασκαλία του αντικειμένου. Σας ευχαριστώ και ελπίζω στην καλύτερη και δικαιότερη απόφαση.