Αυτά που γράφονται μέσα είναι ανάξια ακόμη και κριτικής.
Πονηράδες παντού, ασάφειες, πράγματα που επιδέχονται πολλών ερμηνειών.
Προτάσεις:
1. Όπως έλεγε το προηγούμενο ν/σ: 4-8 μαθητές υποχρεωτικά. Ειδικά για μαθητές με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές ή και με πολυαναπηρίες ο αριθμός μειώνεται μέχρι τους 2 ανά τμήμα.
2. Τα ΕΕΕΕΚ λειτουργούν με προκαταρτική τάξη, 5 τάξεις κανονικές και τάξη μαθητείας για εκείνους που δύναται μετά από απόφαση του ΚΕΔΔΥ.
3. Να ληφθεί μέριμνα για τις περιπτώσεις που δεν έχουν τοποθετηθεί εκπαιδευτικοί στο σχολείο. Η μέριμνα δεν μπορεί να περιλαμβάνει σε καμμία περίπτωση την αύξηση των μαθητών στο τμήμα.
Τέλος: ποιός έχει παρέμβει με τον τρόπο αυτό στο προηγούμενο ν/σ; Θα μπει στον κόπο ο υπουργός να μας απαντήσει; και φυσικά κανείς δεν πιστεύει ότι το έκανε ο ίδιος. Αλλά και στο επιτελείο του δεν έχει κανέναν γνώστη της ειδικής εκπαίδευσης.
Αυτά που γράφονται μέσα είναι ανάξια ακόμη και κριτικής. Πονηράδες παντού, ασάφειες, πράγματα που επιδέχονται πολλών ερμηνειών. Προτάσεις: 1. Όπως έλεγε το προηγούμενο ν/σ: 4-8 μαθητές υποχρεωτικά. Ειδικά για μαθητές με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές ή και με πολυαναπηρίες ο αριθμός μειώνεται μέχρι τους 2 ανά τμήμα. 2. Τα ΕΕΕΕΚ λειτουργούν με προκαταρτική τάξη, 5 τάξεις κανονικές και τάξη μαθητείας για εκείνους που δύναται μετά από απόφαση του ΚΕΔΔΥ. 3. Να ληφθεί μέριμνα για τις περιπτώσεις που δεν έχουν τοποθετηθεί εκπαιδευτικοί στο σχολείο. Η μέριμνα δεν μπορεί να περιλαμβάνει σε καμμία περίπτωση την αύξηση των μαθητών στο τμήμα. Τέλος: ποιός έχει παρέμβει με τον τρόπο αυτό στο προηγούμενο ν/σ; Θα μπει στον κόπο ο υπουργός να μας απαντήσει; και φυσικά κανείς δεν πιστεύει ότι το έκανε ο ίδιος. Αλλά και στο επιτελείο του δεν έχει κανέναν γνώστη της ειδικής εκπαίδευσης.