Η διατύπωση για τα ΕΕΕΕΚ είναι λίαν απαράδεκτη. Ο Υπουργός πρέπει να προβληματιστεί για τους συμβούλους του αλλά και για τον διευθυντή του της Ειδικής Αγωγής. Ο γράφων το κομμάτι των ΕΕΕΕΚ δεν έχει ιδέα από την πραγματικότητα. Φαίνεται ότι τα πολλά προγράμματα που πέφτουν στα ειδικά σχολεία έχουν θαμπώσει τον καθρέφτη.
Είναι αδιανόητο τα ΕΕΕΕΚ να είναι είτε έτσι είτε αλλιώς είτε κι απ' τα δύο (κι ότι πάρετε 100).
Να πάρει θέση ο Υπουργός για τα απαράδεκτα αυτά πράγματα όπως και για το πλήθος των μαθητών στο κάθε τμήμα που από 4-8 ανεβαίνει στους 5-8 και μάλιστα όχι υποχρεωτικά όσον αφορά το άνω όριο, δηλαδή και 9 και 10 και 11 κ.ο.κ.
Νοσηρότητα σκέψης και μάλλον το κείμενο πρέπει να το δει ψυχίατρος προκειμένου να εκδόσει διάγνωση προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για τον συγγραφέα για την εγγραφή του σε ΕΕΕΕΚ ως μαθητή πιά!
Κρίμα γιατί χάνεται άλλη μία ευκαιρία!
Μακάρι να γίνουν εκλογές τελικά.
Η διατύπωση για τα ΕΕΕΕΚ είναι λίαν απαράδεκτη. Ο Υπουργός πρέπει να προβληματιστεί για τους συμβούλους του αλλά και για τον διευθυντή του της Ειδικής Αγωγής. Ο γράφων το κομμάτι των ΕΕΕΕΚ δεν έχει ιδέα από την πραγματικότητα. Φαίνεται ότι τα πολλά προγράμματα που πέφτουν στα ειδικά σχολεία έχουν θαμπώσει τον καθρέφτη. Είναι αδιανόητο τα ΕΕΕΕΚ να είναι είτε έτσι είτε αλλιώς είτε κι απ' τα δύο (κι ότι πάρετε 100). Να πάρει θέση ο Υπουργός για τα απαράδεκτα αυτά πράγματα όπως και για το πλήθος των μαθητών στο κάθε τμήμα που από 4-8 ανεβαίνει στους 5-8 και μάλιστα όχι υποχρεωτικά όσον αφορά το άνω όριο, δηλαδή και 9 και 10 και 11 κ.ο.κ. Νοσηρότητα σκέψης και μάλλον το κείμενο πρέπει να το δει ψυχίατρος προκειμένου να εκδόσει διάγνωση προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για τον συγγραφέα για την εγγραφή του σε ΕΕΕΕΚ ως μαθητή πιά! Κρίμα γιατί χάνεται άλλη μία ευκαιρία! Μακάρι να γίνουν εκλογές τελικά.