κ. Υπουργέ, είμαι Επίκουρη Καθηγήτρια ειδικής Αγωγής στο ΑΠΘ. Μπήκα στη διαβούλευση ως πρόεδρος της Εταιρείας Θεραπευτικής Γυμναστικής και Ειδικής Φυσικής Αγωγής για να καταθέσω τα αιτήματα μας. Ωστόσο, διαβάζοντας τα σχόλια, είδα τα σχόλια των γονέων παιδιών με αυτισμό και θέλησα να καταθέσω την άποψη μου. Συμφωνώ απόλυτα μαζί τους. Δε γνωρίζω κανέναν από αυτούς προσωπικά, αλλά θεωρώ πραγματικά πολύ άδικο για αυτούς τους γονείς, να μην έχουν δικαίωμα να επιλέξουν ποια εκπαίδευση είναι η καλύτερη για το παιδί τους. Σε μία δημοκρατική χώρα όπου πρέπει να προάγει την ένταξη και ενσωμάτωση παιδιών με αναπηρία είναι αδιανόητο να είναι δεσμευτική και οριστική η απόφαση του ΚΕΔΔΥ. Η αξιολόγηση παιδιών με αναπηρία και ειδικά με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος που είναι μία τόσο πολυσύνθετη διαταραχή, είναι μία πολύ δύσκολη διαδικασία, που πραγματικά απαιτεί πολύ εξειδικευμένες γνώσεις. Συμφωνώ με τους γονείς ότι ο ρόλος του ΚΕΔΔΥ πρέπει να είναι η ενημέρωση και καθοδήγηση των γονιών για τη σωστότερη εκπαίδευση των παιδιών τους και σε καμία περίπτωση δεσμευτική.
κ. Υπουργέ, είμαι Επίκουρη Καθηγήτρια ειδικής Αγωγής στο ΑΠΘ. Μπήκα στη διαβούλευση ως πρόεδρος της Εταιρείας Θεραπευτικής Γυμναστικής και Ειδικής Φυσικής Αγωγής για να καταθέσω τα αιτήματα μας. Ωστόσο, διαβάζοντας τα σχόλια, είδα τα σχόλια των γονέων παιδιών με αυτισμό και θέλησα να καταθέσω την άποψη μου. Συμφωνώ απόλυτα μαζί τους. Δε γνωρίζω κανέναν από αυτούς προσωπικά, αλλά θεωρώ πραγματικά πολύ άδικο για αυτούς τους γονείς, να μην έχουν δικαίωμα να επιλέξουν ποια εκπαίδευση είναι η καλύτερη για το παιδί τους. Σε μία δημοκρατική χώρα όπου πρέπει να προάγει την ένταξη και ενσωμάτωση παιδιών με αναπηρία είναι αδιανόητο να είναι δεσμευτική και οριστική η απόφαση του ΚΕΔΔΥ. Η αξιολόγηση παιδιών με αναπηρία και ειδικά με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος που είναι μία τόσο πολυσύνθετη διαταραχή, είναι μία πολύ δύσκολη διαδικασία, που πραγματικά απαιτεί πολύ εξειδικευμένες γνώσεις. Συμφωνώ με τους γονείς ότι ο ρόλος του ΚΕΔΔΥ πρέπει να είναι η ενημέρωση και καθοδήγηση των γονιών για τη σωστότερη εκπαίδευση των παιδιών τους και σε καμία περίπτωση δεσμευτική.