1.Η ειδική εκπαίδευση αποτελεί τομέα εξειδίκευσης της παιδαγωγικής επιστήμης. Επομένως οι πλέον κατάλληλοι να την υπηρετήσουν είναι οι Νηπιαγωγοί και Δάσκαλοι με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές στην ειδική εκπαίδευση, και όχι οι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής, οι οποίοι ΔΕΝ είναι παιδαγωγοί.
2.Είναι δικαιότερο να υπολογίζονται αθροιστικά ΟΛΑ τα ακαδημαϊκά κριτήρια εξειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση, χωρίς τον περιορισμό του χρόνου κτήσης τους.
3.Τα 0,20 μόρια που λαμβάνει κάθε μήνας προϋπηρεσίας είναι πολλά και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί με λιγότερα ακαδημαϊκά προσόντα να ξεπερνούν στους πίνακες εκπαιδευτικούς με πολύχρονες σπουδές στην ειδική εκπαίδευση.
4.Η ιδιότητα της αναπηρίας δεν συνεπάγεται και παιδαγωγική επάρκεια στην ειδική εκπαίδευση. Μπορεί οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία να είναι πιο ευαισθητοποιημένοι, αλλά δεν είναι καταρτισμένοι στην ειδική εκπαίδευση. Επομένως, είναι παράλογο και ΑΔΙΚΟ να μπορούν να εργαστούν στον χώρο της ειδικής εκπαίδευσης, χωρίς να έχουν την προαπαιτούμενη για όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς εξειδίκευση.
1.Η ειδική εκπαίδευση αποτελεί τομέα εξειδίκευσης της παιδαγωγικής επιστήμης. Επομένως οι πλέον κατάλληλοι να την υπηρετήσουν είναι οι Νηπιαγωγοί και Δάσκαλοι με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές στην ειδική εκπαίδευση, και όχι οι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής, οι οποίοι ΔΕΝ είναι παιδαγωγοί. 2.Είναι δικαιότερο να υπολογίζονται αθροιστικά ΟΛΑ τα ακαδημαϊκά κριτήρια εξειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση, χωρίς τον περιορισμό του χρόνου κτήσης τους. 3.Τα 0,20 μόρια που λαμβάνει κάθε μήνας προϋπηρεσίας είναι πολλά και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί με λιγότερα ακαδημαϊκά προσόντα να ξεπερνούν στους πίνακες εκπαιδευτικούς με πολύχρονες σπουδές στην ειδική εκπαίδευση. 4.Η ιδιότητα της αναπηρίας δεν συνεπάγεται και παιδαγωγική επάρκεια στην ειδική εκπαίδευση. Μπορεί οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία να είναι πιο ευαισθητοποιημένοι, αλλά δεν είναι καταρτισμένοι στην ειδική εκπαίδευση. Επομένως, είναι παράλογο και ΑΔΙΚΟ να μπορούν να εργαστούν στον χώρο της ειδικής εκπαίδευσης, χωρίς να έχουν την προαπαιτούμενη για όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς εξειδίκευση.