Άρθρο 09: Σχολικές μονάδες
παράγραφος 1, εδάφιο γ, γ2 σελ 21 στο pdf
προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε “” και διαγραφή φράσης που είναι μέσα σε []. Ο αριθμός δίπλα στα “” και τις [] είναι δείκτης που αντιστοιχεί σε σύντομο σχόλιο τεκμηρίωσης που ακολουθεί.
…
Στα ΕΕΛ , “ΕΕΓ” καθώς και στα [Ειδικά Λύκεια] “ΣΕΚ ΕΑ”1 και μόνο για τα τμήματα Ομάδων προσανατολισμού, τομέων και τμήματα ειδικοτήτων, αυτά δύνανται να συστήνονται, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Διεύθυνσης, κατόπιν εισήγησης του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας.
Σύντομη Τεκμηρίωση
(οι αριθμοί υπάρχουν στο κείμενο)
1 τμήματα ομάδων προσανατολισμού, τομέων και ειδικοτήτων δεν προβλέπονται στα Γενικά Λύκεια αντίθετα προβλέπονται στα ΕΕΓ και ΣΕΚ ΕΑ.
Άρθρο 09: Σχολικές μονάδες παράγραφος 1, εδάφιο γ, γ2 σελ 21 στο pdf προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε “” και διαγραφή φράσης που είναι μέσα σε []. Ο αριθμός δίπλα στα “” και τις [] είναι δείκτης που αντιστοιχεί σε σύντομο σχόλιο τεκμηρίωσης που ακολουθεί. … Στα ΕΕΛ , “ΕΕΓ” καθώς και στα [Ειδικά Λύκεια] “ΣΕΚ ΕΑ”1 και μόνο για τα τμήματα Ομάδων προσανατολισμού, τομέων και τμήματα ειδικοτήτων, αυτά δύνανται να συστήνονται, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Διεύθυνσης, κατόπιν εισήγησης του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας. Σύντομη Τεκμηρίωση (οι αριθμοί υπάρχουν στο κείμενο) 1 τμήματα ομάδων προσανατολισμού, τομέων και ειδικοτήτων δεν προβλέπονται στα Γενικά Λύκεια αντίθετα προβλέπονται στα ΕΕΓ και ΣΕΚ ΕΑ.