• Σχόλιο του χρήστη 'George' | 13 Δεκεμβρίου 2014, 22:27

    Στηρίζω τις θέσεις του κ. Νέστορα. Εφόσον ΔΕΝ γίνονται προσλήψεις αλλά κ όταν ξεκινησουν να γινονται, θα ΠΡΕΠΕΙ ΚΥΡΙΟΙ να έχετε ως σκοπό την αναβάθμιση της εκπαίδευσης=προσόντα με τίτλους. Όλοι ξερουμε πως το εκπαιδευτικό σύστημα θελει αναβάθμιση. Διαβάζω με προσοχή τις προτάσεις όλων όσο μπορώ. Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει αρνητισμός στο ΠΛΕΟΝ αντικειμενικό δηλαδή μοριοδότηση σε όλους τους τίτλους σπουδών (αν θέλετε βάλτε και τίτλους ξένων γλωσσών ecdl)δεν νομοθετώ εγώ. Αθροιστικά και μέσω ΑΣΕΠ όπως οι προκυρήξεις να γίνονται οι προσλήψεις. Είναι για παράδειγμα σαν τον οδοντιατρο με τριάντα πέντε χρόνια υπηρεσίας ο οποίος έχει μείνει στην τότε εποχή που πήρε το πτυχίο του σου κάνει σφράγισμα με τον κλασσικό τρόπο, και είναι και ο γιατρος με 4-8 χρόνια που έχει κάνει κ διδακτορικό κ σου κάνει σφράγισμα με το laser. (τα χρόνια είναι αναλογικά ένας εκπαιδευτικός με 12 χρόνια κ ένας με 2-4 χρόνια). Σε ποιον θα προτειμήσετε να πάτε; και για να προλάβω κάποιους...στο τέλος θα πάτε στην προτοποριακή μέθοδο.Θελω να πώ πως χωρις επιπλέον σπουδές δεν εξελίσσεται η εκπαίδευση. Τα τέσσερα χρόνια ειδικής και γενικής δεν φθάνουν. Η κοινωνία που ζούμε έχει γίνει ανταγωνιστική και διψά για αντικειμενικότητα με βαση το "διεθνες δίκαιο" όπως σε όλους τους τομείς. ΙΣΕΣ ΠΟΣΟΣΤΟΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ Κ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΕ ΟΛΑ. ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΣΕ ΑΜΕΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ . ΜΠΣ.ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ Ή ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΣΕΠ Η ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ. ΟΧΙ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Ή ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΒΑΘΜΌ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΉ ΤΗΣ. ΒΛΕΠΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ dentist.