Άρθρο 09: Σχολικές μονάδες
παράγραφος 2, θέματα λειτουργίας σελ 22, 23 στο pdf
προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε “” και διαγραφή φράσης που είναι μέσα σε []. Ο αριθμός δίπλα στα “” και τις [] είναι δείκτης που αντιστοιχεί σε σύντομο σχόλιο τεκμηρίωσης που ακολουθεί.
ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ Εξαιρετικά σημαντικό ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ
…
4. Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα και εργαστήριο στην Α’/θμια και Β’/θμια εκπ/ση δεν μπορεί να είναι μικρότερος από [5] “4”1 μαθητές και μεγαλύτερος από 8 μαθητές. Μέσα στο εύρος αυτό ο σύλλογος προσωπικού των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. διαμορφώνει τα τμήματα. Εάν σε μία Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα είναι μεγαλύτερος από 8 λόγω ελλείψεως χώρου τότε υπάρχει η δυνατότητα μέσα στο ίδιο τμήμα να βρίσκονται δύο εκπ/κοί. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μαθητών στο φάσμα του αυτισμού ή πολυαναπηριών και κατόπιν τεκμηριωμένης εισήγησης του Διευθυντή του σχολείου και του Σχολικού Συμβούλου Ε.Ε. ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης μπορεί να εγκρίνει τη σύσταση υποομάδας του τμήματος με όχι λιγότερους από 3 μαθητές και η οποία υπάγεται σε κύριο τμήμα τουλάχιστον 8 μαθητών.
ή
4. Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα [και εργαστήριο]2 στην Α’/θμια και Β’/θμια εκπ/ση δεν μπορεί να [είναι μικρότερος από 5 μαθητές και]2 μεγαλύτερος από 8 μαθητές[. Μέσα στο εύρος αυτό ο σύλλογος προσωπικού των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. διαμορφώνει τα τμήματα.] 2 Εάν σε μία Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα είναι μεγαλύτερος από 8 λόγω ελλείψεως χώρου τότε υπάρχει η δυνατότητα μέσα στο ίδιο τμήμα να βρίσκονται δύο εκπ/κοί. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μαθητών στο φάσμα του αυτισμού ή πολυαναπηριών και κατόπιν τεκμηριωμένης εισήγησης του Διευθυντή του σχολείου και του Σχολικού Συμβούλου Ε.Ε. ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης μπορεί να εγκρίνει τη σύσταση υποομάδας του τμήματος με όχι λιγότερους από 3 μαθητές και η οποία υπάγεται σε κύριο τμήμα τουλάχιστον 8 μαθητών.
“Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία τμήματος Τομέα καθορίζεται σε τέσσερεις(4) “2
“Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία τμήματος ειδικότητας καθορίζεται σε δύο(2) “2
“Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία τμήματος εργαστηρίου καθορίζεται σε δύο(2)”2
“Στις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές της χώρας, όπου η μετακίνηση είναι αντικειμενικά αδύνατη, δύνανται να συστήνονται τμήματα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών, με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από αιτιολογημένη και τεκμηριωμένη εισήγηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, , κατόπιν εισήγησης του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας.”3
Σύντομη Τεκμηρίωση
(οι αριθμοί υπάρχουν στο κείμενο)
1 4 και όχι 5 γιατί αν οι μαθητές είναι 9 τότε έχουμε δύο τμήματα 5 και 4αρων μαθητών αντίστοιχα, οπότε αυτοαναιρείται.
2 Στην τυπική εκπαίδευση δε υπάρχει περιορισμός στον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμημάτων γενικής παιδείας. Περιορισμοί υπάρχουν μόνο για τη δημιουργία τμημάτων τομέων, ειδικοτήτων, κατευθύνσεων, … και πάντα υπάρχει πρόβλεψη για τις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές. Π.χ. ΥΑ 82029/Γ2/19-07-2011.
3 στις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές να μην υπάρχει περιορισμός στον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμήματος, γιατί δεν είναι δυνατή η μετακίνηση των μαθητών σε άλλο ή από άλλο νησί ώστε να συγκεντρωθεί ο ελάχιστος αριθμός.
Εάν παραμείνει αυτός ο περιορισμός τα ειδικά σχολεία στα νησιά, θα διαλυθούν.
Προτείνεται να προστεθεί ως ανεξάρτητο εδάφιο με αριθμό 24 στο τέλος του άρθρου 9 ώστε να καλύπτονται όλα τα σχολεία, ΕΕΓ, ΕΕΛ, ΕΛ, ΕΕΕΕΚ, ΕΓ, …
Άρθρο 09: Σχολικές μονάδες παράγραφος 2, θέματα λειτουργίας σελ 22, 23 στο pdf προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε “” και διαγραφή φράσης που είναι μέσα σε []. Ο αριθμός δίπλα στα “” και τις [] είναι δείκτης που αντιστοιχεί σε σύντομο σχόλιο τεκμηρίωσης που ακολουθεί. ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ Εξαιρετικά σημαντικό ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ … 4. Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα και εργαστήριο στην Α’/θμια και Β’/θμια εκπ/ση δεν μπορεί να είναι μικρότερος από [5] “4”1 μαθητές και μεγαλύτερος από 8 μαθητές. Μέσα στο εύρος αυτό ο σύλλογος προσωπικού των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. διαμορφώνει τα τμήματα. Εάν σε μία Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα είναι μεγαλύτερος από 8 λόγω ελλείψεως χώρου τότε υπάρχει η δυνατότητα μέσα στο ίδιο τμήμα να βρίσκονται δύο εκπ/κοί. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μαθητών στο φάσμα του αυτισμού ή πολυαναπηριών και κατόπιν τεκμηριωμένης εισήγησης του Διευθυντή του σχολείου και του Σχολικού Συμβούλου Ε.Ε. ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης μπορεί να εγκρίνει τη σύσταση υποομάδας του τμήματος με όχι λιγότερους από 3 μαθητές και η οποία υπάγεται σε κύριο τμήμα τουλάχιστον 8 μαθητών. ή 4. Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα [και εργαστήριο]2 στην Α’/θμια και Β’/θμια εκπ/ση δεν μπορεί να [είναι μικρότερος από 5 μαθητές και]2 μεγαλύτερος από 8 μαθητές[. Μέσα στο εύρος αυτό ο σύλλογος προσωπικού των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. διαμορφώνει τα τμήματα.] 2 Εάν σε μία Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα είναι μεγαλύτερος από 8 λόγω ελλείψεως χώρου τότε υπάρχει η δυνατότητα μέσα στο ίδιο τμήμα να βρίσκονται δύο εκπ/κοί. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μαθητών στο φάσμα του αυτισμού ή πολυαναπηριών και κατόπιν τεκμηριωμένης εισήγησης του Διευθυντή του σχολείου και του Σχολικού Συμβούλου Ε.Ε. ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης μπορεί να εγκρίνει τη σύσταση υποομάδας του τμήματος με όχι λιγότερους από 3 μαθητές και η οποία υπάγεται σε κύριο τμήμα τουλάχιστον 8 μαθητών. “Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία τμήματος Τομέα καθορίζεται σε τέσσερεις(4) “2 “Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία τμήματος ειδικότητας καθορίζεται σε δύο(2) “2 “Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία τμήματος εργαστηρίου καθορίζεται σε δύο(2)”2 “Στις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές της χώρας, όπου η μετακίνηση είναι αντικειμενικά αδύνατη, δύνανται να συστήνονται τμήματα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών, με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από αιτιολογημένη και τεκμηριωμένη εισήγηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, , κατόπιν εισήγησης του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας.”3 Σύντομη Τεκμηρίωση (οι αριθμοί υπάρχουν στο κείμενο) 1 4 και όχι 5 γιατί αν οι μαθητές είναι 9 τότε έχουμε δύο τμήματα 5 και 4αρων μαθητών αντίστοιχα, οπότε αυτοαναιρείται. 2 Στην τυπική εκπαίδευση δε υπάρχει περιορισμός στον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμημάτων γενικής παιδείας. Περιορισμοί υπάρχουν μόνο για τη δημιουργία τμημάτων τομέων, ειδικοτήτων, κατευθύνσεων, … και πάντα υπάρχει πρόβλεψη για τις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές. Π.χ. ΥΑ 82029/Γ2/19-07-2011. 3 στις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές να μην υπάρχει περιορισμός στον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμήματος, γιατί δεν είναι δυνατή η μετακίνηση των μαθητών σε άλλο ή από άλλο νησί ώστε να συγκεντρωθεί ο ελάχιστος αριθμός. Εάν παραμείνει αυτός ο περιορισμός τα ειδικά σχολεία στα νησιά, θα διαλυθούν. Προτείνεται να προστεθεί ως ανεξάρτητο εδάφιο με αριθμό 24 στο τέλος του άρθρου 9 ώστε να καλύπτονται όλα τα σχολεία, ΕΕΓ, ΕΕΛ, ΕΛ, ΕΕΕΕΚ, ΕΓ, …