Άρθρο 09: Σχολικές μονάδες
παράγραφος 2, θέματα λειτουργίας στο τέλος του άρθρου 9
πρόταση για προσθήκη νέων εδαφίων
SOS SOS SOS (νέο) SOS SOS SOS
“24. Στις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές της χώρας, όπου η μετακίνηση είναι αντικειμενικά αδύνατη, δύνανται να συστήνονται τμήματα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών, με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από αιτιολογημένη και τεκμηριωμένη εισήγηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, , κατόπιν εισήγησης του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας.”
Σύντομη Τεκμηρίωση
στις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές να μην υπάρχει περιορισμός στον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμήματος, γιατί δεν είναι δυνατή η μετακίνηση των μαθητών σε άλλο ή από άλλο νησί ώστε να συγκεντρωθεί ο ελάχιστος αριθμός.
Εάν παραμείνει αυτός ο περιορισμός τα ειδικά σχολεία στα νησιά, θα διαλυθούν.
Στην τυπική εκπαίδευση δε υπάρχει περιορισμός στον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμημάτων γενικής παιδείας. Περιορισμοί υπάρχουν μόνο για τη δημιουργία τμημάτων τομέων, ειδικοτήτων, κατευθύνσεων, … και πάντα υπάρχει πρόβλεψη για τις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές. Π.χ. ΥΑ 82029/Γ2/19-07-2011.
(νέα)
“25. Για την ολοκλήρωση της φοίτησης στην ειδική δευτεροβάθμια εκπαίδευση μπορεί να δοθεί αναβολή στράτευσης και πέρα από το εικοστό πρώτο (21) έτος της ηλικίας του μαθητή και για όσα έτη είναι απαραίτητα για να ολοκληρώσει τις σπουδές του.”
Σύντομη Τεκμηρίωση
Για την ολοκλήρωση των σπουδών στην ειδική δευτεροβάθμια εκπαίδευση απαιτούνται περισσότερα έτη φοίτηση από την γενική εκπαίδευση και δεν προβλέπονται ειδικές διατάξεις για την αναβολή στράτευσης με αποτέλεσμα αρκετοί μαθητές να διακόπτουν τις σπουδές τους.
(νέα)
“26. Στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. εκτός από το ημερήσιο πρόγραμμα διδασκαλίας εφαρμόζεται, με απόφαση του συλλόγου και πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης. Ανά δεκαπενθήμερο, μία ημέρα της εβδομάδας εκ περιτροπής, ορίζεται ως ημέρα δημιουργικής απασχόλησης και αφιερώνεται εξ ολοκλήρου σε αυτά. Τα προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης ανατίθενται με απόφαση του συλλόγου των καθηγητών ως συμπλήρωση ωραρίου, μέχρι δύο ώρες την εβδομάδα, σε μέλη του. Την ημέρα δημιουργικής όλοι οι διδάσκοντες βοηθούν στην υλοποίηση του προγράμματος.”
Σύντομη Τεκμηρίωση
Δημιουργική απασχόληση προβλεπόταν στον 2817/2000 και υπήρχε θεσμοθετημένη στα ωρολόγια των ΕΓ. Ας αφεθεί ως δυνατότητα, ώστε οι σύλλογοι κατά περίπτωση να αποφασίζουν. Πιστεύω ότι είναι ένα κομμάτι που πρέπει να διατηρηθεί έστω και με αυτή τη μορφή.
(νέα)
“27. Στα ΕΕΓ και ΕΕΛ συστήνονται οργανικές θέσεις ως εξής:”
“α) μία (1) θέση Ψυχολόγου κλάδου ΠΕ23”
“β) μία (1) θέση Κοινωνικού Λειτουργού κλάδου ΠΕ30.”
Σύντομη Τεκμηρίωση
Απαραίτητο για την πρόσληψη, μετάθεση ή απόσπαση ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ είναι να υπάρχει οργανική θέση.
Κατ ελάχιστο πρέπει να δημιουργηθεί μία θεση ΠΕ23 και μία ΠΕ30 οι οποίες είναι απαραίτητες σε κάθε ΣΜΕΑΕ.
Άρθρο 09: Σχολικές μονάδες παράγραφος 2, θέματα λειτουργίας στο τέλος του άρθρου 9 πρόταση για προσθήκη νέων εδαφίων SOS SOS SOS (νέο) SOS SOS SOS “24. Στις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές της χώρας, όπου η μετακίνηση είναι αντικειμενικά αδύνατη, δύνανται να συστήνονται τμήματα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών, με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από αιτιολογημένη και τεκμηριωμένη εισήγηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, , κατόπιν εισήγησης του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας.” Σύντομη Τεκμηρίωση στις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές να μην υπάρχει περιορισμός στον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμήματος, γιατί δεν είναι δυνατή η μετακίνηση των μαθητών σε άλλο ή από άλλο νησί ώστε να συγκεντρωθεί ο ελάχιστος αριθμός. Εάν παραμείνει αυτός ο περιορισμός τα ειδικά σχολεία στα νησιά, θα διαλυθούν. Στην τυπική εκπαίδευση δε υπάρχει περιορισμός στον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμημάτων γενικής παιδείας. Περιορισμοί υπάρχουν μόνο για τη δημιουργία τμημάτων τομέων, ειδικοτήτων, κατευθύνσεων, … και πάντα υπάρχει πρόβλεψη για τις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές. Π.χ. ΥΑ 82029/Γ2/19-07-2011. (νέα) “25. Για την ολοκλήρωση της φοίτησης στην ειδική δευτεροβάθμια εκπαίδευση μπορεί να δοθεί αναβολή στράτευσης και πέρα από το εικοστό πρώτο (21) έτος της ηλικίας του μαθητή και για όσα έτη είναι απαραίτητα για να ολοκληρώσει τις σπουδές του.” Σύντομη Τεκμηρίωση Για την ολοκλήρωση των σπουδών στην ειδική δευτεροβάθμια εκπαίδευση απαιτούνται περισσότερα έτη φοίτηση από την γενική εκπαίδευση και δεν προβλέπονται ειδικές διατάξεις για την αναβολή στράτευσης με αποτέλεσμα αρκετοί μαθητές να διακόπτουν τις σπουδές τους. (νέα) “26. Στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. εκτός από το ημερήσιο πρόγραμμα διδασκαλίας εφαρμόζεται, με απόφαση του συλλόγου και πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης. Ανά δεκαπενθήμερο, μία ημέρα της εβδομάδας εκ περιτροπής, ορίζεται ως ημέρα δημιουργικής απασχόλησης και αφιερώνεται εξ ολοκλήρου σε αυτά. Τα προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης ανατίθενται με απόφαση του συλλόγου των καθηγητών ως συμπλήρωση ωραρίου, μέχρι δύο ώρες την εβδομάδα, σε μέλη του. Την ημέρα δημιουργικής όλοι οι διδάσκοντες βοηθούν στην υλοποίηση του προγράμματος.” Σύντομη Τεκμηρίωση Δημιουργική απασχόληση προβλεπόταν στον 2817/2000 και υπήρχε θεσμοθετημένη στα ωρολόγια των ΕΓ. Ας αφεθεί ως δυνατότητα, ώστε οι σύλλογοι κατά περίπτωση να αποφασίζουν. Πιστεύω ότι είναι ένα κομμάτι που πρέπει να διατηρηθεί έστω και με αυτή τη μορφή. (νέα) “27. Στα ΕΕΓ και ΕΕΛ συστήνονται οργανικές θέσεις ως εξής:” “α) μία (1) θέση Ψυχολόγου κλάδου ΠΕ23” “β) μία (1) θέση Κοινωνικού Λειτουργού κλάδου ΠΕ30.” Σύντομη Τεκμηρίωση Απαραίτητο για την πρόσληψη, μετάθεση ή απόσπαση ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ είναι να υπάρχει οργανική θέση. Κατ ελάχιστο πρέπει να δημιουργηθεί μία θεση ΠΕ23 και μία ΠΕ30 οι οποίες είναι απαραίτητες σε κάθε ΣΜΕΑΕ.