Άρθρο 13: Λειτουργία και οργάνωση των ΚΕΔΔΥ
Σελ 28
προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε “” και διαγραφή φράσης που είναι μέσα σε []. Ο αριθμός δίπλα στα “” και τις [] είναι δείκτης που αντιστοιχεί σε σύντομο σχόλιο τεκμηρίωσης που ακολουθεί.
3. Σε όλα τα ανωτέρω ΚΕΔΔΥ τοποθετείται και υπηρετεί το εξής Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΠ), ΕΕΠ και Διοικητικό Προσωπικό (ΔΠ):
ΠΕ60.50 ή ΠΕ61 – Νηπιαγωγών
ΠΕ70.50 ή ΠΕ71 – Δασκάλων
ΠΕ02.50 – Φιλολόγων
ΠΕ03.50 – Μαθηματικών
“ΠΕ04.01.50 – Φυσικών”1
“ΠΕ04.02.50 – Χημικών”1
“ΠΕ04.03.50 – Φυσιογνώστες”1
“ΠΕ04.04.50 – Βιολόγων”1
“ΠΕ04.05.50 – Γεωλόγων”1
“ΠΕ05.50 – Γαλλικών”1
“ΠΕ06.50 – Αγγλικών”1
“ΠΕ07.50 – Γερμανικών”1
ΠΕ23 – Ψυχολόγων
ΠΕ30 – Κοινωνικών Λειτουργών
ΔΕ – Διοικητικών
Σύντομη Τεκμηρίωση
(οι αριθμοί υπάρχουν στο κείμενο)
1 Η επαναφορά των ειδικοτήτων αυτών στα ΚΕΔΥ θα μετριάσει προβλήματα που παρουσιάζονται στη στελέχωση τους.
Είναι ειδικότητες που μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των ΚΕΔΔΥ στις διαγνώσεις που αφορούν μαθητές Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Άρθρο 13: Λειτουργία και οργάνωση των ΚΕΔΔΥ Σελ 28 προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε “” και διαγραφή φράσης που είναι μέσα σε []. Ο αριθμός δίπλα στα “” και τις [] είναι δείκτης που αντιστοιχεί σε σύντομο σχόλιο τεκμηρίωσης που ακολουθεί. 3. Σε όλα τα ανωτέρω ΚΕΔΔΥ τοποθετείται και υπηρετεί το εξής Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΠ), ΕΕΠ και Διοικητικό Προσωπικό (ΔΠ): ΠΕ60.50 ή ΠΕ61 – Νηπιαγωγών ΠΕ70.50 ή ΠΕ71 – Δασκάλων ΠΕ02.50 – Φιλολόγων ΠΕ03.50 – Μαθηματικών “ΠΕ04.01.50 – Φυσικών”1 “ΠΕ04.02.50 – Χημικών”1 “ΠΕ04.03.50 – Φυσιογνώστες”1 “ΠΕ04.04.50 – Βιολόγων”1 “ΠΕ04.05.50 – Γεωλόγων”1 “ΠΕ05.50 – Γαλλικών”1 “ΠΕ06.50 – Αγγλικών”1 “ΠΕ07.50 – Γερμανικών”1 ΠΕ23 – Ψυχολόγων ΠΕ30 – Κοινωνικών Λειτουργών ΔΕ – Διοικητικών Σύντομη Τεκμηρίωση (οι αριθμοί υπάρχουν στο κείμενο) 1 Η επαναφορά των ειδικοτήτων αυτών στα ΚΕΔΥ θα μετριάσει προβλήματα που παρουσιάζονται στη στελέχωση τους. Είναι ειδικότητες που μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των ΚΕΔΔΥ στις διαγνώσεις που αφορούν μαθητές Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.