• Σχόλιο του χρήστη 'Αγγελική Μύθη' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 13:02

    Είναι πολύ σημαντικό οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί να ελέγχονται ουσιαστικά για το αν είναι πραγματικά ικανοί να αναλάβουν ένα τόσο σημαντικό έργο και αν η διδασκαλία και η παιδαγωγική είναι αυτό που πραγματικά θέλουν να κάνουν στη ζωή τους. Οι περισσότεροι εκαπιδευτικοί ακολουθούν αυτό το επαγγελμα επειδή το θεωρούν ως εύκολη λύση, επειδή έχει λίγες εργάσιμες μέρες και ώρες ή γιατί δε βρίσκουν τι άλλο να κάνουν. Ως αποτέλεσμα, τα σχολεία γεμίζουν με ανίκανους, αδιάφορους εκπαιδευτικούς που αποτελούν την κύρια αιτία της ημιμάθειας και της παραπαιδείας, ενώ συγχρόνως καταλαμβάνουν τις θέσεις ικανότερων και προθυμότερων εκπαιδευτικών που παραμένουν άνεργοι. Βρείτε έναν τρόπο (κάποιο τεστ ή δοκιμασία, δεν ξέρω) που να ελέγχει / αποδεικνύει την πραγματική επιθυμία κάποιου για το εκπαιδευτικό λειτούργημα. Το δεύτερο σκέλος της πρότασής μου έχει να κάνει με την ψυχική υγεία των εκπαιδευτικών που είναι ίσως πιο εύκολο να ελεγχθεί, αλλά δεν ελέγχεται ποτέ, παρ' όλο που είναι τόσο σημαντικό και επικίνδυνο. Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι αυτό με τις περισσότερες, ποσοστιαία, ψυχασθένειες. Στο γυμνάσιο που φοιτούσα είχαμε τέσσερις περιπτώσεις κλινικά ψυχασθενών καθηγητών σε σύνολο 17, οι οποίοι είτε δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τη σχολική χρονιά και κατέληξαν σε ψυχιατρείο, είτε συντηρούνταν με ψυχοφάρμακα. Δεν υπερβάλλω. Τα περιστατικά βέβαια δεν έλειπαν καμία χρονιά από κανένα σχολείο, δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο. Πώς προστατεύεται το σύστημα της Παιδείας και κυρίως τα παιδιά από αυτούς τους ανθρώπους; Όλοι στη δουλειά τους κρίνονται και ελέγχονται, εμείς αφήνουμε τις τύχες των παιδιών της Ελλάδας στα χέρια ανίκανων και επικίνδυνων ανθρώπων χωρίς έλεγχο; Πριν την πρόσληψη κάθε εκπαιδευτικού θα έπρεπε να γίνεται ένα αντικειμενικό και έγκυρο "ψυχοτεχνικό" τεστ για να διαπιστώνεται η ψυχική του κατάσταση. Ψάξτε το και κάντε κάτι. Είναι σοβαρό!