Για να είναι αντικειμενικά δίκαιο το νομοσχέδιο, ειδικά για τους εκπαιδευτικούς Β/θμιας εκπαίδευσης, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και η επιτυχία ΑΣΕΠ από τη Γενική Εκπαίδευση. Επίσης θεωρώ σωστό στους πίνακες Ειδικής, ως προς την κατάταξη των εκπαιδευτικών, να προσμετράται και η κτήση του βασικού πτυχίου. Παρατηρώντας κανείς τους πίνακες της Ειδικής διαπιστώνει το φαινόμενο να δουλεύουν άτομα με 0 μόρια στη Γενική και κτήση πτυχίου το "10 και "11, επειδή έκαναν ένα μεταπτυχιακό σχετικό σε χρόνο express και άλλοι με μόρια ΑΣΕΠ( επιτυχόντες μια και δύο φορές) και με μεταπτυχιακά στο γνωστικό, σεμινάρια-επιμορφώσεις στην Ειδική-να ρίχνονται στον Καιάδα. Νομίζω πως αυτό είναι άνισο και δεν τιμά κανέναν. Επιπλέον, στο «συμπεριληπτικό σχολείο», οι εκπαιδευτικοί γενικής και ειδικής αγωγής χρησιμοποιούν αρκετά κοινά στοιχεία και υποστηρίζουν τη μάθηση όλων των μαθητών. Αναφορικά με τους τρίτεκνους-πολύτεκνους αυτό που γίνεται με την ποσόστωση θα πρέπει να σταματήσει.Άλλο Κοινωνική Πολιτική και άλλο Εκπαιδευτική Πολιτική!
Για να είναι αντικειμενικά δίκαιο το νομοσχέδιο, ειδικά για τους εκπαιδευτικούς Β/θμιας εκπαίδευσης, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και η επιτυχία ΑΣΕΠ από τη Γενική Εκπαίδευση. Επίσης θεωρώ σωστό στους πίνακες Ειδικής, ως προς την κατάταξη των εκπαιδευτικών, να προσμετράται και η κτήση του βασικού πτυχίου. Παρατηρώντας κανείς τους πίνακες της Ειδικής διαπιστώνει το φαινόμενο να δουλεύουν άτομα με 0 μόρια στη Γενική και κτήση πτυχίου το "10 και "11, επειδή έκαναν ένα μεταπτυχιακό σχετικό σε χρόνο express και άλλοι με μόρια ΑΣΕΠ( επιτυχόντες μια και δύο φορές) και με μεταπτυχιακά στο γνωστικό, σεμινάρια-επιμορφώσεις στην Ειδική-να ρίχνονται στον Καιάδα. Νομίζω πως αυτό είναι άνισο και δεν τιμά κανέναν. Επιπλέον, στο «συμπεριληπτικό σχολείο», οι εκπαιδευτικοί γενικής και ειδικής αγωγής χρησιμοποιούν αρκετά κοινά στοιχεία και υποστηρίζουν τη μάθηση όλων των μαθητών. Αναφορικά με τους τρίτεκνους-πολύτεκνους αυτό που γίνεται με την ποσόστωση θα πρέπει να σταματήσει.Άλλο Κοινωνική Πολιτική και άλλο Εκπαιδευτική Πολιτική!