Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη nikos | 1 Δεκεμβρίου 2009, 13:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
καλησπέρα κυρία υπουργέ!είμαι απόφοιτος ΤΕΦΑΑ εδώ και τρία χρόνια.το όνειρό μου ήταν να γίνω γυμναστής όπωσ και έγινα και να διδάξω σε κάποιο σχολείο είτε είναι γυμνάσιο είτε λύκειο είτε δημοτικό.να μεταδώσω τις γνώσεις που πήρα στη σχολή μου σε παιδιά.αντιθέτως έχω καταλήξει να κάνω μια άλλη δουλειά η οποία καμμία σχέση δεν έχει με αυτό το οποίο σπούδασα κ αγάπησα.ο κλάδος μου είναι ένας ιδιαίτερα πολύπαθος κλάδος κ το 50% τουλάχιστον όσων τελειώνουν καταλήγουν σε εντελώς διαφορετικές δουλειές που καμία σχέση δεν έχουν με τη γυμναστική!το ίδιο βέβαια ισχύει κ για πολλούς άλλλουσ κλάδους των ΑΕΙ και ΤΕΙ.προτασή μου είναι η ριζική αναδιάρθρωση του συστήματος παιδείας!κάνετε ριζικές κ τολμηρές αλλαγές!κ συγκεκριμένα:1.δημιουργήστε περισσότερες τάξεις ώστε να ανοίξουν περισσότερες θέσεις εργασίας,2.μικρότερα τμήματα ώστε να γίνεται καλύτερο κ αποδοτικότερο μάθημα,3.όσο αφορά τον κλάδο μου περισσότερη γυμναστική στα σχολεία από την παιδική ηλικία ώστε να μάθουν τα παιδιά να γυμνάζονται από μικρά κ να μειώσουμε την παχυσαρκία που είναι πλέον μάστιγα παγκοσμίως κ να αποδίδουν καλύτερα(νους υγιείς...),4.περισσότεροι γυμναστές σε δημοτικά,5.τουλάχιστον 4 φορές τη βδομάδα γυμναστική στα σχολεία,6.μείωση των εισαγομένων στις σχολές,να μπαίνουν τόσοι όσοι αντέχει η αγορά,7.ΑΣΕΠ αξιοκρατικά 100%,8.προσμέτρηση εντοπιότητας για εκεί που δηλώνουν οι εκπαιδευτικοί.