• Σχόλιο του χρήστη 'z.m' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 14:08

    1) Καλώς οι κακώς οι εκπαιδευτικοί διορίστηκαν ως εκπαιδευτικοί. Ήτοι, διορίστηκαν για να παράγουν εκπαιδευτικό έργο. Στην τάξη ή σε άλλες δομές . Εφόσον κάποιος δεν το επιθυμεί, δέον είναι να παραιτηθεί αφού παύει να εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο προσλήφθηκε (και τον οποίο είχε αποδεχτεί κατά τον διορισμό του). Εναλλακτικά, εφόσον δεν επιθυμεί πλέον να διδάσκει, ας ακολουθήσει τις υφιστάμενες ανοικτές διαδικασίες μετατάξεων που ισχύουν και για τους υπόλοιπους υπαλλήλους και όχι να επιδιώκει "φωτογραφικές" ιδιαίτερες ρυθμίσεις με πρόσχημα την εμπειρία.... 2) Καλώς ή κακώς η ικανότητα του διοικείν δεν είναι αποτέλεσμα μόνο πείρας...απαιτεί και τις απαραίτητες σπουδές στο πεδίο της διοίκησης, τις οποίες και πρέπει να αποδεικνύει. 3) Όλες οι μετατάξεις αλλά και αποσπάσεις (όχι μόνο εκπαιδευτικών) θα πρέπει να ελεγχθούν και αναδρομικώς. Κάθε θέση στο δημόσιο τομέα θα πρέπει να ελέγχεται συνεχώς ως προς την επάρκεια και την σχετικότητα και συνάφεια των σπουδών αυτού που την καταλαμβάνει. Με άλλα λόγια "έκαστος στο είδος του και ανάλογα με τις γνώσεις του". Εξάλλου ότι κάποιος έχει μια εμπειρία σε ένα "πόστο" (το οποίο δεν γνωρίζουμε με ποιες διαδικασίες -συνήθως αδιαφανείς- κατέλαβε) δεν συνεπάγεται ότι κάνει και αποδοτικά την δουλειά του ή κάποιος άλλος πιο κατάλληλος δεν θα την έκανε καλύτερα. Και μάλλον τα αποτελέσματα σε ορισμένους τομείς είναι απογοητευτικά. Αυτό για τα "έμπειρα" στελέχη.... 4) Να επανεξεταστούν όλες οι χαριστικές και φωτογραφικές διατάξεις μετατάξεων οι οποίες δεν λαμβάνουν υπόψη κανένα ποιοτικό κριτήριο.