Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΜΣΠ | 1 Δεκεμβρίου 2009, 15:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το πιο εύκολο πράγμα είναι να κατηγορούνται οι εκπαιδευτικοί ( ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ) για τα προβλήματα στην εκπαίδευση. Τα ουσιαστικά θέματα δεν έχουν προκύψει εξαιτίας της "ανικανότητας" των εκπαιδευτικών και ούτε πρόκειται να λυθούν, εάν διοριζόμαστε μέσω ή χωρίς ΑΣΕΠ. Η ίδια η κοινωνία απαξιώνει την εργασία μας με απόψεις όπως : οι καθηγητές φταίνε που δεν μαθαίνουν τα παιδιά, γιατί διεκδικούν τα δικαιώματά τους, εφόσον κάθονται συνέχεια και άλλες παρόμοιες σκέψεις. Γι αυτό δε θα λυθεί το πρόβλημα της παιδείας έως τη στιγμή που όλοι θα συζητήσουν σοβαρά γι αυτήν. Θεωρείτε ότι αν διοριστούν καθηγητές μετά από πολλές εξετάσεις, αξιολογήσεις, μεταθέσεις, θα είναι τα πάντα ιδανικά ? Κ τι θα κάνουμε με τα σχολεία που είναι σαν φυλακές ? Πόσο καλά θα λειτουργεί ένας εκπαιδευτικός με τόσους πολλούς μαθητές ? Πώς ο μαθητής θα κατακτήσει τη γνώση χωρίς να υπάρχουν τα κατάλληλα μέσα στο σχολείο ? Πώς θα είναι τα βιβλία προσιτά στους μαθητές χωρίς να χρειάζονται τα βοηθήματα των διαφόρων που εμπλέκονται στη συγγραφή των σχολικών βιβλίων ?