Αρχική Ειδική ΕκπαίδευσηΆρθρο 04: Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείςΣχόλιο του χρήστη Ελένη Περιστέρη, Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής | 14 Δεκεμβρίου 2014, 10:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την παράγραφο 2 "Η αξιολόγηση πραγματοποιείται από τριμελή διεπιστημονική ομάδα, που απαρτίζεται από έναν εκπαιδευτικό ΕΕ(προσχολικής ή πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, έναν κοινωνικό λειτουργό, ΠΕ30 και έναν ψυχολόγο ΠΕ23". Ο αποκλεισμός ειδικοτήτων με οργανική θέση σε ΚΕΔΔΥ βάσει ν. 2817 συνιστά κατάφωρη αδικία εις βάρος επιστημόνων με αυξημένα τυπικά προσόντα, όπως μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους στην ειδική αγωγή. Σε διάφορα ΚΕΔΔΥ της χώρας απασχολούνται με οργανική θέση πολλοί εκπαιδευτικοί Αγγλικής Φιλολογίας (ΠΕ06.50) με μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην ειδική αγωγή. Ποιος θα είναι ο ρόλος και το καθηκοντολόγιό τους στα ΚΕΔΔΥ βάσει του σχεδίου νόμου? Θα αποφασίζουν για την συμμετοχή τους στη διεπιστημονική ομάδα άτομα με λιγότερα προσόντα (π.χ. σεμινάρια 400 ωρών)? Ο αποκλεισμός επιστημόνων με αυξημένα τυπικά προσόντα συνιστά για ακόμη μία φορά έκφανση της ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ του συστήματος. Η συγκεκριμένη παράγραφος θα πρέπει να αφαιρεθεί και να περιληφθούν ΟΛΕΣ οι ειδικότητες με οργανική θέση σε ΚΕΔΔΥ στη διεπιστημονική ομάδα όπως ισχύει σήμερα.