Δεν βρίσκω τον λόγο της ύπαρξης δύο διαφορετικών πινάκων καθώς και της πρόταξης των ΠΕ71/61 (ειδικά όταν η Ειδική Αγωγή έχει οριστεί από την Διακήρυξη της Salamanca ως ειδίκευση, έπειτα από το βασικό πτυχίο του δασκάλου ή του νηπιαγωγού).
Θεωρώ ότι είναι δύσκολο, από την στιγμή που η Ελλάδα πρωτοτύπησε και δημιούργησε ένα βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή δημιουργώντας δύο διαφορετικές πλευρές, να υπάρξει κάποιος που να μην θεωρεί ότι είναι αδικημένος.
Προτείνω έναν ενιαίο πίνακα, στον οποίο όλοι θα τοποθετούνται με βάση την προϋπηρεσία τους. Αυτό μπορώ να δω ως λύση κάπου στην μέση, να μην προτάσσεται κανένας απο τους δύο.
Σε καμία περίπτωση όμως, δεν μπορώ να βλέπω τα σεμινάρια να εξισώνονται με τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά και να μπαίνουν στον ίδιο, ξεχωριστό (όπως ορίζεται στο νομοσχέδιο) πίνακα.
Δεν βρίσκω τον λόγο της ύπαρξης δύο διαφορετικών πινάκων καθώς και της πρόταξης των ΠΕ71/61 (ειδικά όταν η Ειδική Αγωγή έχει οριστεί από την Διακήρυξη της Salamanca ως ειδίκευση, έπειτα από το βασικό πτυχίο του δασκάλου ή του νηπιαγωγού). Θεωρώ ότι είναι δύσκολο, από την στιγμή που η Ελλάδα πρωτοτύπησε και δημιούργησε ένα βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή δημιουργώντας δύο διαφορετικές πλευρές, να υπάρξει κάποιος που να μην θεωρεί ότι είναι αδικημένος. Προτείνω έναν ενιαίο πίνακα, στον οποίο όλοι θα τοποθετούνται με βάση την προϋπηρεσία τους. Αυτό μπορώ να δω ως λύση κάπου στην μέση, να μην προτάσσεται κανένας απο τους δύο. Σε καμία περίπτωση όμως, δεν μπορώ να βλέπω τα σεμινάρια να εξισώνονται με τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά και να μπαίνουν στον ίδιο, ξεχωριστό (όπως ορίζεται στο νομοσχέδιο) πίνακα.