Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Νεκταρία | 1 Δεκεμβρίου 2009, 15:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Πρώτα ο πολίτης" (Γ. Παπανδρέου) Συνεχίζω να παρακολουθώ με προσοχή τη διαβούλευση, αλλά και όλες τις κινήσεις του υπουργείου και θέλω στο σημείο αυτό να εκφράσω το φόβο μου ότι η διαβούλευση (στην οποία και εγώ πάιρνω μέρος) γίνεται δυστυχώς για τα μάτια του κόσμου, για να δώσει μια επίφαση δημοκρατικότητας στις επιχειρούμενες αλλαγές. Η ρίζα του προβλήματος δεν είναι φυσικά ο τρόπος διορισμού των εκπαιδευτικών ούτε οι μεταθέσεις τους. Η κ. Διαμαντοπούλου κατάφερε όμως με το που ανέλαβε το υπουργείο να ξεκινήσει (άθελά της, ελπίζω) μια εκστρατεία δυσφήμησης των εκπαιδευτικών στην κοινή γνώμη. Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που είναι ανίκανοι, που διορίζονται ρουσφετολογικά, που παίρνουν ρουσφετολογικές αποσπάσεις και περνούν την ημέρα τους βγάζοντας φωτοτυπίες σε γραφεία... Αν η υπουργός μιλά με τέτοιον τρόπο για τους εκπαιδευτικούς, τί θα σκεφτεί η κοινωνία; Κανένας λόγος για τα ακατάλληλα σχολικά κτίρια και την έλλειψη αιθουσών, για τα πολυμελή τμήματα, για την έλλειψη υποδομών, τα αναχρονιστικά προγράμματα σπουδών... Κανένας λόγος για το ουσιαστικό πρόβλημα της ελληνικής εκπαίδευσης, τη χρόνια υποχρηματόδοτηση και την παντελή ελλειψη οράματος και αγάπης για το δημόσιο σχολείο. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι η νέα ηγεσία του ΥΠΕΠΘ γνωρίζει πολύ λίγα πράγματα για την πραγματικότητα της ελληνικής εκπαίδευσης. Με αυτή την άγνοια και με μια ψυχρή τεχνοκρατική διάθεση θέλει να επιβάλλει αλλαγές στην παιδεία που διακρίνονται από απαξίωση για το ανθρώπινο δυναμικό της. Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς την ανατροπή κάθε προσωπικού και οικογενειακού σχεδιασμού των ανθρώπων που αντί να πληρώνονται, χρεώνονται για να πάνε ωρομίσθιοι σε νησιά και ακριτικές περιοχές, μόνο για την προϋπηρεσία; Ένα χρόνο, πριν να διοριστώ (με εξετάσεις ΑΣΕΠ) πήγαινα, μένοντας στην Αθήνα, 4 μέρες την εβδομάδα στην Ανάβυσσο και μία στα Ψαχνά Ευβοίας. Και επειδή ήμουν μήνες ολόκληρους απλήρωτη, έκανα ιδιαίτερα μέχρι το βράδυ και δανειζόμουν από τους γονείς μου. Μπορώ να καταλάβω τί περνάνε οι συνάδελφοι... Πρώτα ο μαθητής, πρώτα οι ανάγκες της υπηρεσίας, λέει η υπουργός. Δε φαντάζομαι η ίδια ή κάποιος από τους συνεργάτες της να έχει δουλέχει ποτέ ωρομίσθιος για 300 ευρώ και ακόμη και αυτά να τα παίρνει μετά από ένα χρόνο. Τώρα λοιπόν η απαξίωση που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί τόσα χρόνια στην πράξη επιχειρείται να θεσμοθετηθεί και νομοθετικά. Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν ανάγκες και διακιώματα στο σύστημα που οραματίζεται η κυρία Διαμαντοπούλου; Θυμάται τί έλεγε η ίδια πριν τις εκλογές; ΚΡΙΜΑ... Διότι αυτό είναι 'ενα από τα πρώτα δείγματα μιας κτβέρνησης που δεσμεύτηκε προεκλογικά και γέννησε την ελπίδα ότι πρώτη προτεραιότητα θα είναι ο πολίτης - και η διοίκηση δε θα αιφνιδιάσει κανέναν...