Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Νεκταρία | 1 Δεκεμβρίου 2009, 15:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Και κάτι ακόμη: Επειδή γίνεται λόγος για το γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο γνωρίζω πολύ καλά, θα ήθελα να πω ότι κάθε άλλο παρά άξιο μίμησης είναι. Διαχωρίζει τα παιδιά σε πολύ μικρή ηλικία ανάλογα με τις επιδόσεις τους, χωρίς να προσφέρει καμιά στήριξη σε αυτά που τη χρειάζονται, βάζοντάς τους από νωρίς τη σφραγίδα του αποτυχημένου, την οποία κουβαλούν σε όλη τους τη ζωή. Είναι ένα σύστημα βαθιά ταξικό και άδικο, με πολλή μεγάλη σχολική διαρροή. Το 1/5 τουλάχιστον των παιδιών εγκαταλείπει το σχολείο χωρίς βασικές διεξιότητες στην κατανόηση του γραπτού λόγου και στην απλή αριθμητική. Αν θέλουμε να δούμε τί κάνουν οι άλλοι, ας δούμε κάποιους που τα καταφέρνουν καλύτερα απ'αυτό. Κάτι που δείχνει τη δυσκολία της δουλειάς μας είναι και τούτο: στη Γερμανία, παρόλο που οι εκπαιδευτικοί αμείβονται πολύ καλύτερα από εμάς, υπάρχει τεράστια έλλειψη. οι νέοι δε θέλουν να ακολουθήσουν αυτό το δρόμο, επειδή θεωρείται πολύ ψυχοφθόρος. Το κρατίδιο του Βερολίνου πέρσι ανακοίνωσε αύξηση των αποδοχών των νέων εκπαιδευτικών κατά 1200 ευρώ, μήπως και λύσει το πρόβλημα...