• Σχόλιο του χρήστη 'Απόστολος Γατής' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 15:45

    Σε ό,τι αφορά την επιλογή στελεχών θα έπρεπε να ισχύουν συνοπτικά τα εξής: 1) Αντικειμενικά, ουσιαστικά, μετρήσιμα κριτήρια: Διδακτορικό, μεταπτυχιακός τίτλος σε άμεση, απόλυτη συνάφεια με το αντικείμενο της θέσης και του σπουδών. 2) Αποδεδειγμένη εμπειρία σε θέσεις, κατά προτεραιότητα όσοι έχουν πιστοποίηση (αν υπάρχει, αν όχι να δημιουργηθεί αντίστοιχος κλάδος για επιμόρφωση στην ΕΣΔΔ ή σε πανεπιστημιακά ιδρύματα/τμήματα) 3) Επιστημονική/Παιδαγωγική κατάρτιση 4) Εκπαιδευτική υπηρεσία αποκλειστικά και ρητώς διατυπωμένη στην Αθμια ή Βθμια -ανάλογα- Εκπαίδευση. 5) Ο χρόνος απόσπασης σε ΑΕΙ, ΤΕΙ, Δημόσια ΙΕΚ να μην προσμετράται στην εκπαιδευτική εμπειρία για τη θέση αυτή, διότι τα κριτήρια διδασκαλίας σε ΑΕΙ δεν ακολουθούν πάντοτε -σε ό,τι αφορά τις αποσπάσεις καθηγητών Βθμιας Εκπσης- την οδό που θα έπρεπε. Υπάρχουν αποσπασμένοι τόσα χρόνια σε ΑΕΙ που δεν έχουν καν έναν μεταπτυχιακό τίτλο και κάποια τμήματα των ΑΕΙ έχουν καταντήσει κυριολεκτικά οικογενειακή υπόθεση των αποσπασμένων. 6) Η προϋπηρεσία να μην υπερεκτιμάται έναντι των ουσιαστικών προσόντων. 7) Μοριοδότηση σε κλίμακα για τη γνώση ξένης γλώσσας. Σε ό,τι αφορά τους αποφοίτους των ξένων φιλολογιών αποτελεί οξύμωρο να μην τους αναγνωρίζεται η ξένη γλώσσα που διδάσκουν! 8) Αξιολόγηση 10) Να υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος θητείας και η εκδήλωση ενδιαφέροντος για την επανακατάληψη της θέσης να γίνεται μετά από ένα χρονικό διάστημα, ώστε να λειτουργεί και ο ανταγωνισμός αλλά και να έχουν την ευκαιρία νεότεροι συνάδελφοι με προσόντα να διαγωνιστούν επί όσο το δυνατόν ίσοις όροις. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ! ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΔΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΕΠΙΚΑΙΡΟ. 11) Κατάργηση της συνέντευξης και στη θέση της θα μπορούσε να μπει η υποχρέωση από τον ενδιαφερόμενο να στηρίξει μια εργασία, έρευνα. 12) Η συλλογική/συνδικαλιστική προσφορά δε μπορεί να αποτελεί κριτήριο ουσιαστικής εκπαιδευτικής αξιολόγησης, διότι δε μιλάμε για πολιτική θέση στις περιπτώσεις αυτές.