• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΡΟΣΟΥ ΟΛΓΑ' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 15:55

    Ο μαθητής εποφελείται όταν έχει μέσα στην τάξη εκπαιδευτικό: 1. Καταρτισμένο & έμπειρο => α. Υποχρεωτική διεξαγωγή & παρακολούθηση σεμιναρίων από τις διευθύνσης σε συνεργασία με τους σχολικούς συμβούλους. β. Υποχρεωτική επιμόρφωση π.χ. εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες. γ. Σοβαρή προσμέτρηση της προυπηρεσίας στο δημόσιο σχολείο. (τα ένσημα σε φροντιστήρια μπορεί και να αγοράζονται). δ. Προσμέτρηση μεταπτυχιακών/ διδακτορικών τίτλων και εκτός αντικειμένου στα πλαίσια της διαθεματικότητας των προγραμμάτων σπουδών. ε. Πρόσβαση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για τους καθηγητές των τεχνικών ειδικοτήτων. 2. Ψυχολογικά ισορροπημένο & ικανό να βοηθά σε κάθε επίπεδο τους μαθητές => α. Να μην αλλάζει κάθε χρόνο τόπο κατοικίας. Άρα περισσότεροι μόνιμοι διορισμοί μετά από εύλογο διάστημα αναπλήρωσης. β. Να μην είναι οικονομικά εξαθλιωμένος. Άρα περιορισμός στο ελάχιστο της ωρομισθίας, οικονομική ενίσχυση του εκπαιδευτικού. γ. Να μπορεί να έχει μια υγιή και ισορροπημένη ζωή. Δηλαδή να δημιουργεί και ο ίδιος οικογένεια η οποία να μην υποφέρει από την αντιξοότητα των μετακομίσεων ή της αποξένωσης. δ.Να του δίνεται η ευκαιρία να νιώθει την επαγγελματική καταξίωση σε εύλογο χρονικό διάστημα μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του. 3. Ικανοποιημένο από το σύστημα & το υπουργείο στο οποίο υπάγεται => α. Να γίνει προσπάθεια να ηρεμήσουν τα πνέυματα μέσω λογικής μεταβατικής περιόδου (τουλάχιστον 3 έτη) για τις όποιες αλλαγές. β. Δίκαιη προσέγγιση της εκπαιδευτικής κοινότητας.