• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Ταμπάκος' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 16:09

    Κυρία Διαμαντοπούλου, θα επιτελέσετε πολύ μεγάλη υπηρεσία για τον τόπο αν βγείτε και ξεκαθαρίσετε ότι: Από Σεπτέμβριο τέλος οι ρουσφετολογικές αποσπάσεις. Με απλά λόγια μείωση έως και 80%. Μεταθέσεις μόνον όπου υπάρχουν κενά με δημιουργία ταυτόχρονα οργανικών κενών και σε ομάδες σχολείων για να βρίσκουν οργανικές θέσεις κάποιες ειδικότητες. 30μηνο: τέλος από σήμερα. Κατάργηση εδώ και τώρα. Χωρίς συζήτηση. Είναι παραπανίσιοι, πως το λένε; Τους έγινε το χατήρι για δύο χρόνια, τι να κάνουμε τώρα; Συγνώμη κάναμε λάθος. 24μηνο+ΑΣΕΠ: διατήρηση για 4 χρόνια χωρίς ανατροφοδότηση και μετά τέλος. Δημιουργία νέου πίνακα (μόνο αυτού) "Επιτυχόντες ΑΣΕΠ" (εξηγώ παρακάτω). Πολύτεκνοι: τέλος σε 9 μήνες. Δώστε τους άλλα κίνητρα. Ενιαίος πίνακας: όπως είναι σήμερα τέλος σε 4χρόνια. Δεν μπαίνει άλλος από σήμερα. Έκλεισε. 2η πρότασή μου (έχω καταθέσει κι άλλη) για πιο ομαλή μετάβαση στο καινούργιο σύστημα προσλήψεων: 2010 - 11: 60% ΑΣΕΠ - 30% ενιαίος - 10% 24μηνο+ΑΣΕΠ. 2011 - 12: 60% ΑΣΕΠ - 20% ενιαίος - 20% 24μηνο+ΑΣΕΠ. 2012 - 13: 60% ΑΣΕΠ - 20% ενιαίος - 20% 24μηνο+ΑΣΕΠ. 2012 - 13: 60% ΑΣΕΠ - 10% ενιαίος - 30% 24μηνο+ΑΣΕΠ. Αν τελειώσει το 24μηνο+ΑΣΕΠ σε κάποια ειδικότητα, οι περισσευάμενες θέσεις να καλύπτονται απ' τον νέο πίνακα "Επιτυχόντες ΑΣΕΠ". Όλα αυτά τα χρόνια ΌΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ χρειαστεί να προσλάβετε αναπληρωτές, να το κάνετε απ' τον πίνακα "Επιτυχόντες ΑΣΕΠ", ο οποίος θα έχει όλους όσοι είχαν έστω και μία επιτυχία σε κάπιον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ αναδρομικά απ' το 1998 και θα έχουν ως μόρια όλες τις επιπλέον μονάδες απ' τη βάση αφαιρώντας απ' τις προσαυξήσεις ότι μετριέται πάνω από μία φορά. Π.χ. Η διαφορά του βαθμού πτυχίου θα μετρηθεί μόνο μία φορά. Τα μόρια που θα παίρνουν ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι θα προσμετρώνται κανονικά. Μπορείτε στη μοριοδότηση να βάλετε και κοινωνικά κριτήρια, όπως γάμος, παιδιά, προβλήματα υγείας. Όλα όμως με μέτρο έτσι ώστε να μην αλλοιώνεται πολύ η βαθμολογία των γραπτών. ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Θεωρώ πολύ σημαντικό για την επιτυχία του μέτρου το εξής: ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ. Από τη σχολική χρονιά 2013 - 14 και μετά, μπορείτε να κάνετε τους διορισμούς με το σύστημα 60% ΑΣΕΠ - 40% "Επιτυχόντες ΑΣΕΠ" Ή ΚΑΙ 50% - 50%. ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΄Όλοι έχουν την ευκαιρία τους και δεν αποκλείεται κανένας. Οι πιο νέοι απόφοιτοι δίνουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ διεκδικώντας την ευκαιρία τους. Οι λίγο μεγαλύτεροι που μπήκαν σ' αυτή τη διαδικασία τα προηγούμενα χρόνια βλέπουν ότι η/οι επιτυχία/ες τους δεν πήγε/αν εντελώς χαμένες και πάντα έχουν την ελπίδα ζωντανή ότι μπορούν να διοριστούν ή βελτιώσουν τη θέση τους σε επόμενο διαγωνισμό. Δεν χρειάζεται κάποιος να μπαίνει σε διαδικασίες μετακινήσεως για να πάει ως αναπληρωτής ή πολύ χειρότερα ως ωρομίσθιος αν είναι σε καλή σειρά. Έτσι ως αναπληρωτές θα πηγαίνουν αυτοί που είναι χαμηλά σχετικά και θα θελήσουν να βελτιώσουν λίγο τη θέση τους έστω και κατά λίγο ή αυτοί που είναι κοντά στον τόπο κατοικίας τους και δε θα χρειαστεί να μετακινηθούν. ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ Αν αλλάξουν κάποια πράγματα στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, όπως για παράδειγμα η ύλη (να είναι ύλη επιπέδου λυκείου + 5 κεφάλαια ακόμα), η θεματοδοσία (αυτό χρειάζεται πολύ προσοχή), η μοριοδότηση (οι πολύτεκνοι πάνε αυτομάτως πρώτοι, η παλαιότητα κτήσης πτυχίου, ο αριθμός παιδιών) και άλλα πράγματα πράγματα που θα προταθούν, μ' αυτό τον τρόπο δεν αποκλείεται κανένας. Ούτε οι μεγαλύτεροι κι αυτοί που έκαναν παιδιά. Δηλαδή, αν κάποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε ύλη επιπέδου Λυκείου + λίγο ακόμα, συγνώμη αλλά καλύτερα θα είναι να καθήσει σπίτι του. ΠΟΙΟΙ ΖΗΜΙΩΝΟΥΝ; Κυρίως οι 30μηνίτες που δεν είναι ταυτόχρονα ψηλά στον ενιαίο πίνακα. Αυτοί είναι κυρίως γυμναστές και ξενόγλωσσοι γερμανικών ίσως και αλλων γλωσσών. Τι να κάνουμε ρε παιδιά; Δεν είναι κάθε μέρα Πασχαλιά. Τουμπάρατε τον Στυλιανίδη. Ευτυχώς αυτός μας τελείωσε. Με το έκτρωμα αυτό, το μόνο που καταφέρατε είναι να εξοργίσετε όλους τους υπόλοιπους. Μπορεί να σας βολεύει να είστε παραπανίσιοι και να μην έχουν τι να σας κάνουν. Τους υπόλοιπους τους ρωτήσατε όμως; ___________________ Στη συνέχεια (μετά την ψήφιση του νόμου εννοώ) πρέπει να ξεκινήσει η συζήτηση εφ' όλης της ύλης για την Παιδεία που θέλουμε και που πραγματικά μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά μας. Και είναι σίγουρο ότι είμαστε πολλοί αυτοί που ονειρευόμαστε ένα καλύτερο αύριο για την πατρίδα μας. ___________________ Υ.Γ. Ότι είναι να γίνει, να γίνει τώρα στην αρχή. Ο κόσμος είναι με το μέρος σας όταν οι αλλαγές έχουν όραμα και προοπτική για την παιδεία και τον τόπο. Ελπίζοντας ότι βοηθώ στο διάλογο Κωνσταντίνος Ταμπάκος μαθηματικός Τρίκαλα (οικογενειακή κατάσταση, προηγούμενες δουλειές, τίτλοι σπουδών, αριθμός επιτυχιών στο ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία στο δημόσιο, όλα αυτά είναι προσωπικά δεδομένα και δεν ενδιαφέρουν κανέναν. Ομοίως δεν ενδιαφέρουν και κανενός άλλου νομίζω. Το θέμα δεν είναι προσωπικό, όπως πολύ άστοχα μερικοί θέλουν να το παρουσιάσουν)