Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Eλένη | 1 Δεκεμβρίου 2009, 16:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
OXI στη μοριοδότηση παντός είδους επιμόρφωσης σε θέματα διοίκησης τύπου σεμιναρίου. Στα σεμινάρια κάθονται όλοι ως παθητικοί δέκτες, γιατί έτσι πρέπει, να ακούσουν επιμορφωτές αμφιβόλου ποιότητας να μιλάνε για θέματα, όπου απαιτείται κρίση, γνώσεις και πρωτοβουλίες. Σε τί από όλα αυτά θα βοηθήσει μία τέτοιου είδους επιμόρφωση ολίγων ή περισσοτέρων ωρών; Μόνο μεταπτυχιακά, όπου υπάρχει ενεργή εμπλοκή του ατόμου.Μόνο μέσα από μία τέτοια διαδικασία θα μπορέσουν οι συμμετέχοντες να επεξεργασθούν σε εύρος χρόνου μία ποικιλία θεμάτων σχετικών με την Διοίκηση της Εκπαίδευσης, να μελετήσουν σχετική βιβλιογραφία και case studies, να συγκρίνουν, να αναλύσουν και να γράψουν μία εργασία. Μόνο η ενεργή συμμετοχή εξασφαλίζει μάθηση, η οποία προϋποθέτει αλλαγή στάσης. Μοριοδοτήστε δηλαδή μία διαδικασία που θα βάλει τον εκπαιδευτικό που θέλει προαγωγή να δουλέψει για να την αποκτήσει. Που θα τον βάλει στη διαδικασία να σκεφτεί, να κρίνει, να αναλύσει και να συνθέσει. Ότι δηλαδή θα πρέπει να κάνει και ως στέλεχος. Και όποιος πραγματικά είναι εργατικός και έχει κάνει τη διά βίου μάθηση τρόπο ζωής θα μπει σε αυτήν τη διαδικασία. Όποιος δεν είναι, δεν αξίζει και τη θέση. Διαφορετικά θα διαιωνίζεται η κατάσταση.