Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Παρασκευαιδης Δήμος | 1 Δεκεμβρίου 2009, 16:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν χρειάζεται να χάνουμε το χρόνο μας κάνοντας αναλύσεις για τον τρόπο που από το ΄74 και μετά γίνονται τόσο οι αποσπάσεις όσο και οι μεταθέσεις. Ρουσφετολογικά!!!(95%).Το ζητούμενο συνάδελφοι είναι κατά πόσο είμαστε διατεθιμένοι να υποστούμε πέραν των όσων αντικειμενικών κριτηρίων ( προυπηρεσία, οικογενειακή κατάσταση κλπ ), τη βάσανο της αξιολόγησης. Της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που παράγουμε, την αξιολόγηση της ποιότητας των γνώσεων που αποκτούν οι μαθητές μας. Εύκολο είναι να γίνει κάτι τέτοιο. Εφαρμόζεται σε πολλά κράτη στον κόσμο και αποτελεί βασικό κριτήριο και για τις μεταθέσεις αλλά και τις αποσπάσεις ( βλέπε Ηνωμένες Πολιτείες - Αγγλία κ.α )Επιτυγχάνεται δε με την εφαρμογή ενιαίων αξιολογικών τεστ σε μαθητές όλων των επιπέδων Α-θμιας και Β-θμιας εκπάιδευσης με το σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων. Με τέτοιο τρόπο θα μειωθεί το φαινόμενο των ΄΄Διοικητικών΄΄ις γ εκπαιδευτικών που αδειάζει τα σχολεία και προκαλεί τνωστές δυσλειτουργίες και τα γνωστά ρουσφετολογικά παζάρια. Σε ότι αφορά τις Διευθύνσεις - υποδιευθύνσεις απαραίτητη προυπόθεση η ύπαρξη πιστοποιητικού σπουδών με αντικέιμενο τη διοίκηση σχολικών μονάδων ή τουλάχιστον βασικών αρχών διοίκησης.