• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 16:49

    Ομολογώ ότι στην αρχή πίστεψα ότι οι αλλαγές που σχεδιάζετε στον τρόπο προσλήψεων θα ήταν προς την θετική κατεύθυνση, αλλά τώρα έχω πολλά ερωτηματικά. Να εξηγήσω ότι στις δύο βασικές αρχές που πρεσβεύετε είμαι απολύτως σύμφωνος: 1. ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ 2. ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ Τα ερωτηματικά πηγάζουν από το γεγονός ότι αυτά που περνάτε προς τα έξω και αντικρουόμενα είναι αλλά και αντίθετα προς τις δύο αυτές βασικές αρχές. Εξηγούμαι: 1. Ξεκινώ από το κείμενο που δώσατε προς δημόσια διαβούλευση. Σε κάποιο σημείο λέτε ότι οι πίνακες παύουν να τροφοδοτούνται από τον Ιούλιο του 2010. Εντελώς παράδοξο να διαδίδετε ότι του χρόνου οι προσλήψεις θα γίνουν από τους υπάρχοντες πίνακες με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αλλά οι προϋπηρεσίες δεν θα ενσωματωθούν στους πίνακες. Αντιλαμβάνεστε τι συνέπειες θα έχει σε ότι αφορά τα κενά που θα δημιουργηθούν του χρόνου ειδικά σε ωρομίσθιους αλλά και σε αναπληρωτές? Ποιος ωρομίσθιος θα πηγαίνει ακόμα και σε λίγο απομακρυσμένα μέρη εάν δεν υπάρχει το κίνητρο της προϋπηρεσίας? Αυτό δεν έρχεται άμεσα σε κόντρα με το «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ»? 2. Επίσης ακούγεται ότι του χρόνου οι προσλήψεις θα γίνονται από τους υπάρχοντες πίνακες ως έχουν. Αυτό δεν έρχεται σε αντίθεση με το «ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ», αφού με αυτό τον τρόπο θα διοριστούν και μεταξύ άλλων όλα τα βύσματα για τα οποία γίνεται λόγος? Φαντάζομαι αντιλαμβάνεστε ότι όταν κάποιος χρησιμοποιεί αθέμιτα μέσα, τις ίδιες αρχές και αξίες πρεσβεύει και μέσα στην τάξη, επομένως εμμέσως θα καταστρατηγηθεί και πάλι το «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» Φαντάζομαι δεν θέλετε μαθητές με τέτοιες αξίες. ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 1. Η πρότασή μου περιλαμβάνει ένα πολύ απλό σύστημα προσλήψεων, γιατί όσο πιο απλό είναι κάτι τόσο πιο εύκολα εφαρμόσιμο είναι και δεν αφήνει κενά για να τα εκμεταλλευθούν επιτήδειοι. α) Για να διορισθεί ο οποιοσδήποτε, απαραίτητη προϋπόθεση ΑΣΕΠ αρχής γενομένης από του χρόνου ώστε να αποτραπεί και άλλη μια φουρνιά βυσματούχων. Για τους έχοντες προϋπηρεσία, μεγάλη ή μικρή, αυτή να παγώνει εάν δεν έχουν επιτυχία ΑΣΕΠ και να ξεπαγώνει με το που θα επιτυγχάνουν σε ΑΣΕΠ. Έτσι δεν θα αδικηθούν και οι συνάδελφοι οι οποίοι όργωσαν όλη την Ελλάδα και ειδικά οι ωρομίσθιοι. β) Ο μοναδικός πίνακας που δεν πρέπει να καταργηθεί είναι το 24 μηνο + ΑΣΕΠ, και μάλιστα η μοριοδότηση να γίνεται όπως γίνεται τώρα. Φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσθε ότι κάποιος εκπαιδευτικός ο οποίος για λίγο δεν ήταν στους πίνακες διοριστέων του γραπτού διαγωνισμού αλλά έχει από πίσω του κάποια χρόνια προϋπηρεσίας μπορεί να προσφέρει πολύ περισσότερα από κάποιον ο οποίος είναι διοριστέος έχοντας απαντήσει σωστά σε μία ή δύο απαντήσεις παραπάνω στον γραπτό διαγωνισμό αλλά δεν κουβαλά καθόλου εμπειρία στις πλάτες του. γ) Πενταετές τουλάχιστον μεταβατικό στάδιο για όσους βρίσκονται στους υπάρχοντες πίνακες, βάζοντας όλους όσους ήδη βρίσκονται σε διάφορους πίνακες (30 μηνο κλπ) στον Πίνακα του 24 μηνου με την προϋπόθεση επιτυχίας στον ΑΣΕΠ. Όσοι δεν έχουν την επιτυχία ΑΣΕΠ να μπαίνουν στους πίνακες όταν χρηστούν επιτυγχόντες. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε μόνο δύο πίνακες, των διοριστέων μέσω ΑΣΕΠ και του 24 μηνου + ΑΣΕΠ, μία πολύ απλή, δίκαιη και αδιάβλητη διαδικασία. Με έκπληξη άκουσα να λέτε ότι ο πίνακας του 24 μηνου έχει φρακάρει και πρέπει να αναζητηθούν άλλες λύσεις. Πιστεύετε ότι ένας και μόνο πίνακας από ΑΣΕΠ με τόσες χιλιάδες υποψηφίους θα είναι ένας αφρακάριστος πίνακας? Ίσα ίσα που το 24 μηνο + ΑΣΕΠ βάζει τα πράγματα σε μια σειρά, αφού μπορούν και οι εκπαιδευτικοί να κάνουν ένα στοιχειώδη προγραμματισμό στις ζωές τους. Όλα καταλήγουν σε ένα συμπέρασμα: ENAΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΓΧΩΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΚΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Ακούστε την κοινή λογική και θα έχετε θεαματικά αποτελέσματα.