• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΙΝΑ' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 17:10

    Είμαι μαθήτρια της Α' Λυκείου και θα ήθελα να αναφέρω ότι ο ΑΣΕΠ δέν θα πρέπει να είναι ο μόνος τρόπος πρόσληψης καθηγητών. Μέσα από ένα γραπτό διαγωνισμό μπορείς να καταλάβεις το μορφωτικό επίπεδο ενός καθηγητή αλλά δεν γίνεται να εντοπίσεις τα υπόλοιπα προσόντα που είναι απαραίτητα σε έναν καθηγητή . Αν ο καθηγητής δεν έχει την ικανότητα να μεταλαμπαδεύσει στους μαθητές τις γνώσεις του δεν γίνεται κατανοητό μέσα από το χαρτί. Επίσης αν θεωρήσουμε το επάγγελμα του εκπαιδευτικού και ως λειτούργημα είνα απαραίτητο να ελέγχεται κατα πόσον ο καθηγητής έχει την υπομονή και την όρεξη να ασχοληθεί σοβαρά με τις μορφωτικές αλλά και πνευματικές ανάγκες των παιδιών καθώς το σχολείο εκτός από χώρος μόρφωσης είναι και χώρος πνευματικής συγκρότισης των παιδιών. Τέλος θα ήθελα να τονίσω ότι οι καθηγητές επιβάλλεται να επιτηρούνται και μετά τη διαδικασία πρόσληψης τους ώστε να έχουν ένα ακόμα κίνητρο να εργάζονται σωστά αλλά και να υποστούν τις συνέπειες σε αντίθετη περίπτωση.