Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ολυμπία | 1 Δεκεμβρίου 2009, 17:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ, ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙ ΑΥΤΟ. ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ. ΤΟ ΝΕΟ ΑΙΜΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ, ΙΔΕΕΣ, ΓΝΩΣΕΙΣ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΙΡΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΝΩΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΜΑΘΗΤΗ" ΚΑΙ ΤΗ "ΧΑΡΑ" ΤΟΥ. ΒΡΙΣΚΕΙ ΟΜΩΣ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΕ ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΕΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ, ΚΑΙ "ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ".ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ...ΣΥΝΕΧΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ - ΟΧΙ ΤΥΠΙΚΗ-, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΠΑΡΟΧΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ......... ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΤΙ Ν' ΑΛΛΑΞΕΙ.........