Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Θεωρούμε σημαντικό να υπάρξει μια πλήρης καταγραφή των μαθητών σύμφωνα με την Αναπηρία ή/και Ειδική Εκπαιδευτική Ανάγκη, η οποία θα μπορεί να αξιοποιηθεί και συνολικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά στον απόλυτο αριθμό και το ποσοστό ανά είδος Αναπηρίας ή/και Ειδικής Εκπαιδευτικής Ανάγκης των μαθητών που φοιτούν στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα (χαρτογράφηση).
Ακόμη, θα πρέπει να καταγράφονται τα μέσα, τα υλικά και γενικότερα η υλικοτεχνική υποδομή της κάθε Σχολικής Μονάδας, με σκοπό να αντικαθίστανται όσα από τα μέσα και τα υλικά έχουν υποστεί βλάβη κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και να εξοπλίζονται πλήρως οι σχολικές μονάδες με τον απαραίτητο εξοπλισμό ΕΑΕ, ανάλογα με το μαθητικό τους δυναμικό και τις ανάγκες αυτού.
Θεωρούμε απαραίτητο, εκτός από τις κεντρικές εκθέσεις για την εκπαιδευτική αξιολόγηση κάθε μαθητή και τη λειτουργία κάθε δομής να υπάρχει στη σχολική μονάδα και ένα ηλεκτρονικό ή έντυπο portfolio για κάθε μαθητή που δέχεται ΕΕ, στο οποίο να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα, το ιστορικό, η γνωμάτευση, οι εκπαιδευτικές αξιολογήσεις, το εξατομικευμένο/διαφοροποιημένο πρόγραμμα που εφαρμόστηκε σε κάθε μαθητή, καθώς και ενδεικτικές εργασίες. Ο φάκελος αυτός θα πρέπει να είναι προφυλαγμένος και να είναι στη διάθεση των εκπαιδευτικών του σχολείου, του ΚΕΔΥ, της ΕΔΕΑΥ και της οικογένειας
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ! Θεωρούμε σημαντικό να υπάρξει μια πλήρης καταγραφή των μαθητών σύμφωνα με την Αναπηρία ή/και Ειδική Εκπαιδευτική Ανάγκη, η οποία θα μπορεί να αξιοποιηθεί και συνολικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά στον απόλυτο αριθμό και το ποσοστό ανά είδος Αναπηρίας ή/και Ειδικής Εκπαιδευτικής Ανάγκης των μαθητών που φοιτούν στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα (χαρτογράφηση). Ακόμη, θα πρέπει να καταγράφονται τα μέσα, τα υλικά και γενικότερα η υλικοτεχνική υποδομή της κάθε Σχολικής Μονάδας, με σκοπό να αντικαθίστανται όσα από τα μέσα και τα υλικά έχουν υποστεί βλάβη κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και να εξοπλίζονται πλήρως οι σχολικές μονάδες με τον απαραίτητο εξοπλισμό ΕΑΕ, ανάλογα με το μαθητικό τους δυναμικό και τις ανάγκες αυτού. Θεωρούμε απαραίτητο, εκτός από τις κεντρικές εκθέσεις για την εκπαιδευτική αξιολόγηση κάθε μαθητή και τη λειτουργία κάθε δομής να υπάρχει στη σχολική μονάδα και ένα ηλεκτρονικό ή έντυπο portfolio για κάθε μαθητή που δέχεται ΕΕ, στο οποίο να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα, το ιστορικό, η γνωμάτευση, οι εκπαιδευτικές αξιολογήσεις, το εξατομικευμένο/διαφοροποιημένο πρόγραμμα που εφαρμόστηκε σε κάθε μαθητή, καθώς και ενδεικτικές εργασίες. Ο φάκελος αυτός θα πρέπει να είναι προφυλαγμένος και να είναι στη διάθεση των εκπαιδευτικών του σχολείου, του ΚΕΔΥ, της ΕΔΕΑΥ και της οικογένειας