• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργοπούλου Μαργαρίτα' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 17:40

    Τα πράγματα για τους εκπαιδευτικούς οφείλουν να γίνουν εξαιρετικά απλά. Ο εκπαιδευτικός δεν είναι επάγγελμα είναι λειτούργημα. Καθ' αυτό τον τρόπο υπηρετεί όπου η πολιτεία επιθυμεί και όχι όπου τον βολεύει. Αναδιάρθρωση μεταθέσεων αποσπάσεων: Επιβάλλεται να καταργηθούν οι αθρόες αποσπάσεις. Να συνεχίσουν να ισχύουν μόνο σε περιπτώσεις που υπάρχει σοβαρό πρόβλημα υγείας για τον εκπαιδευτικό ή για στενό μέλος της οικογένειας (σύζυγος ή παιδιά)ή ο έτερος των συζύγων είναι στρατιωτικός ή δικαστικός ή άλλο επάγγελμα με συχνές μετακινήσεις ανά τους νομούς της Ελλάδας ώστε να μένει μαζί η οικογένεια. Άλλος λόγος αποσπάσεων δεν υπάρχει. Το όφελος από αυτό πολλαπλό. Πρώτον θα υποχρεωθούν οι διευθυντές να δίνουν τα πραγματικά οργανικά κενά των σχολείων και όχι όποια τους συμφέρει. Κατ' εξακολούθηση οι προϊστάμενοι θα μπορούν να εμφανίζουν τα κενά και να αναβαθμίζουν σχολεία ώστε να δημιουργούνται οργανικά κενά που θα καλυφθούν με μεταθέσεις εκπαιδευτικών. Όσο για τις μεταθέσεις οφείλουν να διορθωθεί η μοριοδότηση. Να δίνονται περισσότερα μόρια σε όσους εκπαιδευτικούς υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές. Από την άλλη όσοι εκπαιδευτικοί παίρνουν άδειες για διάφορους λόγους να τίθενται στη διάθεση της υπηρεσίας και να μην έχουν θέση σε κάποιο σχολείο. Επίσης κατά τη διάρκεια της άδειας τους να μη μοριοδοτούνται γιατί πολύ απλά δε διδάσκουν. Και αυτό να ισχύει για όλους τους τύπους αδειών. Όσο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αυτό δεν είναι εύκολη υπόθεση. Από τη στιγμή που η Πολιτεία δεν έχει θέσει ένα πλαίσιο που να διέπει τη λειτουργία των σχολείων και τις υποχρεώσεις των μαθητών είναι δύσκολο να αξιολογήσεις έναν εκπαιδευτικό που διδάσκει σε μια τάξη που η πλειοψηφία των μαθητών νομίζει ότι κάνει διάλειμμα γιατί μετά θα πάει φροντιστήριο. Πρώτα η πολιτεία οφείλει να θέσει ένα μίνιμουμ κανόνων που οφείλουν να υπακούν οι μαθητές ώστε να γίνεται ακώλυτα το μάθημα και μετά ας αξιολογήσει το έργο των εκπαιδευτικών.