• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΟΝΙΑ' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 17:41

    Αυτη τη στιγμη λειτουργουν πανεπιστημιακα φροντιστηρια τα οποια προσφερουν τις «υπηρεσιες» τους σε πτυχιουχους που επιθυμουν να απορροφηθουν στην εκπαιδευση.Θεωρειται την υπαρξη αυτων των κερδοσκοπικων επιχειρησεων προοδο για την παιδεια?Προεκλογικα τονιζατε την επεκταση των ολοημερων σχολειων στη δευτεροβαθμια, τωρα ομως τα αλλαξατε και θελετε να ενισχυσετε μονο την πρωτοβαθμια. Θεωρειτε πως εαν κανετε παντου ολοημερα δημοτικα θα καταπολεμησετε τα φροντιστηρια και την παραπαιδεια?Οι γονεις και οι μαθητες απαιτουν δωρεαν και ποιοτικη παιδεια, αλλα για να επιτευχθει πρεπει να τεθουν οι βασεις στο συνολο της εκπαιδευσης και οχι μεμονωμενα.Απαιτειτε απο τους καθηγητες να δινουν ΑΣΕΠ,οχι ομως και απο τους δασκαλους, οι οποιοι πριν καν παρουν πτυχιο την επομενη μερα βρισκονται σε αιθουσες.Ο ΑΣΕΠ οπως λειτουργει μεχρι τωρα δεν θυμιζει σε τπτ ενα συστημα που θελει να αξιολογησει τις γνωσεις του εκπαιδευτικου, αφου η πλειονοτητα των ερωτησεων ειναι στυλ τηλεπαιχνιδιου και η υλη ακαθοριστη. Επομενως πρεπει να επανεξετασετε την λειτουργια του ΑΣΕΠ και να βρειτε λυσεις στα πραγματικα προβληματα της παιδειας και οχι να βασανιζετε πτυχιουχους επιστημονες.Αν θελετε να δειτε τις γνωσεις υπαρχουν και οι τιτλοι σπουδων.Επικεντρωθειτε στην δευτεροβαθμια και υλοποιηστε τις προεκλογικες σας δεσμευσεις (επεκταση ολοημερων σχολειων σε ολες τις βαθμιδες).Αποψη που συμμεριζεται το Εθνικο Συμβουλιο Παιδειας και η πλειονοτητα των ευρωπαικων χωρων.