Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297
Ίδρυση περισσότερον σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής, μείωση των μαθητών ανά τάξη, καθορισμός ρόλων των ειδικοτήτων που εργάζονται σε αυτά, δυνατότητα για λειτουργία ολοήμερων τμημάτων (σε όποια σχολεία κριθεί ότι υπάρχει ανάγκη), διαρκής, συνεχής, σταθερή συνεργασία γενικού με ειδικό σχολείο που θα προκύπτει από το Σύλλογο διδασκόντων και θα απασχολεί και θα "επιφορτίζει" το προσωπικό και των δύο σχολείων εξίσου, μόνιμη εξασφάλιση της μετακίνησης των μαθητών από την πρώτη έως την τελευταία μέρα της σχολικής χρονιάς.
Τίποτα λιγότερο προκειμένου να αναβαθμιστεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η ποιότητα της Ειδικής Εκπαίδευσης.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α. http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297 Ίδρυση περισσότερον σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής, μείωση των μαθητών ανά τάξη, καθορισμός ρόλων των ειδικοτήτων που εργάζονται σε αυτά, δυνατότητα για λειτουργία ολοήμερων τμημάτων (σε όποια σχολεία κριθεί ότι υπάρχει ανάγκη), διαρκής, συνεχής, σταθερή συνεργασία γενικού με ειδικό σχολείο που θα προκύπτει από το Σύλλογο διδασκόντων και θα απασχολεί και θα "επιφορτίζει" το προσωπικό και των δύο σχολείων εξίσου, μόνιμη εξασφάλιση της μετακίνησης των μαθητών από την πρώτη έως την τελευταία μέρα της σχολικής χρονιάς. Τίποτα λιγότερο προκειμένου να αναβαθμιστεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η ποιότητα της Ειδικής Εκπαίδευσης.