Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297
Αποτύπωση του μαθητικού δυναμικού της χώρας που του παρέχεται η ειδική εκπαίδευση, επομένως, καταγραφή των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανά πλαίσιο (χαρτογράφηση).
Εξασφάλιση και αποτύπωση των υλικοτεχνικών υποδομών και του εποπτικού υλικού και να υπάρχει και να ενημερώνεται υποχρεωτικά σε κάθε σχολείο για κάθε μαθητή με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες το προσωπικό του portfolio.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α. http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297 Αποτύπωση του μαθητικού δυναμικού της χώρας που του παρέχεται η ειδική εκπαίδευση, επομένως, καταγραφή των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανά πλαίσιο (χαρτογράφηση). Εξασφάλιση και αποτύπωση των υλικοτεχνικών υποδομών και του εποπτικού υλικού και να υπάρχει και να ενημερώνεται υποχρεωτικά σε κάθε σχολείο για κάθε μαθητή με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες το προσωπικό του portfolio.