Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ALEX | 1 Δεκεμβρίου 2009, 19:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΤΑ ΛΕΤΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑΤΕ, ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΑΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΡΩΤΑ? ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ Ή ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΕΣ? ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΕ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ, ΒΑΛΤΕ ΣΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ- ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΣ? ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ? Υ.Γ. ΕΝΑΣ ΚΑΛΟS ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ.