• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΥΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 19:12

    Αγαπητή κα Υπουργέ ειναι γεγονός οτι ως γενική πολιτική αρχή, η πρόσληψη προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ αποτελεί την πλέον ανεξάρτητη, και εν γένει αχυραγώγητη μέθοδο. Ομως ένας κανόνας έχει πρακτική αξία όταν δεν στηρίζεται μόνο στο θεωρητικό μοντέλο-υπόβαθρο, αλλά και στην εφαρμογή του. Εν προκειμένω η εκπαίδευση χρειάζεται ανθρώπους που να πιστεύουν κύρια στη κοινωνική προσφορά, και πιθανά όχι κλασσικούς καριερίστες επαγγελματίες. Και τέτοιοι δεν μπορούν εύκολα να προκύψουν μέσα απο τις όποιες εξετάσεις ΑΣΕΠ όπως αυτές υφίστανται. Οι όποιοι πίνακες μορίων έχουν προκύψει κτίσθηκαν πλήρως αντικειμενικά απο ανθρώπους που εχουν επιλέξει να υπηρετήσουν εκπαίδευση και τέτοιους πιστεύω πώς χρειαζόμαστε. Ο απρόσωπος ΑΣΕΠ δεν είναι σίγουρο πώς έχει δώσει στην εκπαίδευση αυτό που της έλλειπε, άλλωστε δεν έχει γίνει και η ανάλογη αξιολόγηση (είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί αυτοί που προέκυψαν απο τις εξετάσεις ΑΣΕΠ;). Οι άνθρωποι που σήμερα είναι αναπληρωτές - ωρωμίσθιοι έχουν απο τα Πανεπιστημιακά τους χρόνια επιλέξει εκπαίδευση, πολύ περισσότερο δε μετά απο τόσα χρόνια επενδεδυμένα σε σχολεία καλύπτοντας κενά και λύνοντας χρόνια εκπαιδευτικά προβλήματα. Και ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια να είχε μόνο η Δημόσια εκπαίδευση πιστεύω πώς σε αυτούς που την επέλεξαν και έχουν την εμπειρεία α επένδυε. Θεωρώ τους ήδη υπάρχοντες πίνακες πλήρως αντικειμενικούς και προτείνω να συμπληρώνονται κάθε χρόνο απο ανθρώπους που αποκτούν μόρια μέσα απο εξετάσεις του ΑΣΕΠ (υπο συζήτηση το ποσοστό μορίων). Ετσι δίνεται η δυνατότητα και σε πρόσφατους πτυχιούχους να αποκτήσουν εκπαιδευτική χροιά μέσα απο την πρόσληψη τους ως αναπληρωτές - ωρωμίσθιοι. Ευχαριστώ για τη φιλοξενεία Δημ. Κυριόπουλος Καθ. Πληροφορικής (ΠΕ19) 3ου Γενικού Λυκείου Λαμίας