Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297
Ως ΣΑΤΕΑ θεωρούμε ότι ελάχιστα μεταπτυχιακά ακολουθούν τη λογική της μετεκπαίδευσης των Διδασκαλείων.
Δε θεωρούμε τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών αντίστοιχα και ισότιμα (και ως «εκπαίδευση των εκπαιδευτικών» αλλά και πολιτικά-θεσμικά) με τη διετή μετεκπαίδευση των διδασκαλείων ή με τις προπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
Η Πολιτεία πρέπει να πάρει μια κρίσιμη απόφαση σε αυτόν το νόμο για την ΕΕ και να προσέξει τα κριτήρια στελέχωσης της και εν τέλει την ποιότητα της. Με αυτήν την έννοια, η Πολιτεία πρέπει να πάρει μια απόφαση που δεν αφορά μόνον στους εκπαιδευτικούς, μόνιμους ή αναπληρωτές, αλλά κυρίως στους μαθητές και τις οικογένειές τους, καθώς το παρόν σχέδιο νόμου δεν περιλαμβάνει κανένα κριτήριο αξιολόγησης των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών (και δυστυχώς προσπαθεί να βάλει κριτήρια μόνο στα «σεμινάρια» -άρθρο 22), το γεγονός ότι ακόμα δεν έχει συσταθεί επιτροπή στο ΙΕΠ που θα εξετάζει τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών (περιλαμβάνεται διάταξη στο παρόν σχέδιο νόμου – άρθρο 32).
Ουσιαστική, σύγχρονη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ανά κλάδο πριν την έναρξη των μαθημάτων της σχολικής χρονιάς, εντός του εργασιακού ωραρίου, άμεση καταβολή των οδοιπορικών και αξιολόγηση των επιμορφωτών ως προς τη συνάφειά τους με την ειδική εκπαίδευση.
Επιμόρφωση και των εκπαιδευτικών της Γενικής Εκπαίδευσης. Η ένταξη και η συνεκπαίδευση μας αφορά ΟΛΟΥΣ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α. http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297 Ως ΣΑΤΕΑ θεωρούμε ότι ελάχιστα μεταπτυχιακά ακολουθούν τη λογική της μετεκπαίδευσης των Διδασκαλείων. Δε θεωρούμε τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών αντίστοιχα και ισότιμα (και ως «εκπαίδευση των εκπαιδευτικών» αλλά και πολιτικά-θεσμικά) με τη διετή μετεκπαίδευση των διδασκαλείων ή με τις προπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Η Πολιτεία πρέπει να πάρει μια κρίσιμη απόφαση σε αυτόν το νόμο για την ΕΕ και να προσέξει τα κριτήρια στελέχωσης της και εν τέλει την ποιότητα της. Με αυτήν την έννοια, η Πολιτεία πρέπει να πάρει μια απόφαση που δεν αφορά μόνον στους εκπαιδευτικούς, μόνιμους ή αναπληρωτές, αλλά κυρίως στους μαθητές και τις οικογένειές τους, καθώς το παρόν σχέδιο νόμου δεν περιλαμβάνει κανένα κριτήριο αξιολόγησης των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών (και δυστυχώς προσπαθεί να βάλει κριτήρια μόνο στα «σεμινάρια» -άρθρο 22), το γεγονός ότι ακόμα δεν έχει συσταθεί επιτροπή στο ΙΕΠ που θα εξετάζει τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών (περιλαμβάνεται διάταξη στο παρόν σχέδιο νόμου – άρθρο 32). Ουσιαστική, σύγχρονη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ανά κλάδο πριν την έναρξη των μαθημάτων της σχολικής χρονιάς, εντός του εργασιακού ωραρίου, άμεση καταβολή των οδοιπορικών και αξιολόγηση των επιμορφωτών ως προς τη συνάφειά τους με την ειδική εκπαίδευση. Επιμόρφωση και των εκπαιδευτικών της Γενικής Εκπαίδευσης. Η ένταξη και η συνεκπαίδευση μας αφορά ΟΛΟΥΣ.