Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297
Να αναφέρεται ρητά, ότι για οποιαδήποτε πρακτική άσκηση φοιτητή θα πρέπει να υπάρχει η συγκατάθεση του εκπαιδευτικού της τάξης.
Να αναφερθεί ο αποφασιστικός ρόλος των Συλλόγων Διδασκόντων (γενικού και ειδικού σχολείου) για την εκπόνηση προγραμμάτων συνεκπαίδευσης.
Η συμπλήρωση ωραρίου να γίνεται (τόσο για τους μόνιμους όσο και για τους αναπληρωτές) μόνο σε συστεγαζόμενα σχολεία. Ειδάλλως, μπορεί ο εκπαιδευτικός να πραγματοποιεί προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας (εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη για εξατομικευμένα προγράμματα) στα συστεγαζόμενα σχολεία. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς της Παράλληλης Στήριξης, καθώς οι ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού είναι πολύ μεγάλες!
Δεν υπάρχουν αυστηρά κριτήρια στην εξέταση του περιεχομένου, τόσο των διδακτορικών (που άλλωστε αποτελούν έρευνα και όχι μετεκπαίδευση), όσο και των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών της αλλοδαπής. Η δε αναγνώριση της ισοτιμίας από το ΔΟΑΤΑΠ δεν αρκεί. Είναι απαραίτητη η σύσταση Αξιολογητικής Επιτροπής από το Υπουργείο.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α. http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297 Να αναφέρεται ρητά, ότι για οποιαδήποτε πρακτική άσκηση φοιτητή θα πρέπει να υπάρχει η συγκατάθεση του εκπαιδευτικού της τάξης. Να αναφερθεί ο αποφασιστικός ρόλος των Συλλόγων Διδασκόντων (γενικού και ειδικού σχολείου) για την εκπόνηση προγραμμάτων συνεκπαίδευσης. Η συμπλήρωση ωραρίου να γίνεται (τόσο για τους μόνιμους όσο και για τους αναπληρωτές) μόνο σε συστεγαζόμενα σχολεία. Ειδάλλως, μπορεί ο εκπαιδευτικός να πραγματοποιεί προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας (εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη για εξατομικευμένα προγράμματα) στα συστεγαζόμενα σχολεία. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς της Παράλληλης Στήριξης, καθώς οι ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού είναι πολύ μεγάλες! Δεν υπάρχουν αυστηρά κριτήρια στην εξέταση του περιεχομένου, τόσο των διδακτορικών (που άλλωστε αποτελούν έρευνα και όχι μετεκπαίδευση), όσο και των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών της αλλοδαπής. Η δε αναγνώριση της ισοτιμίας από το ΔΟΑΤΑΠ δεν αρκεί. Είναι απαραίτητη η σύσταση Αξιολογητικής Επιτροπής από το Υπουργείο.