Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΔΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ | 1 Δεκεμβρίου 2009, 19:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ξεκινώ από την διαπίστωση ότι πολλά στελέχη της εκπαίδευσης είναι ξεκομμένα από τη σχολική πραγματικότητα. Τα στελέχη της εκπ/σης θα πρέπει πάντα να συνδέονται με το σχολικό περιβάλλον.Είναι αδιανόητο να υπάρχουν καθηγητές που έχουν να κάνουν μάθημα πολλά χρόνια. Άρα εκτός των καθηκόντων τους θα πρέπει τουλάχιστον 3 ώρες εβδομαδιαία να διδάσκουν και να έρχονται σε επαφή με το σχολείο. Μόνο έτσι θα μπορούν με επάρκεια να εκπληρώνουν τα καθήκοντά τους. Σχετικά με την εμπειρία θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη τα διδακτικά χρόνια υπηρεσίας και ο αριθμός παρουσιάσεων τους σε αναγνωρισμένα σεμινάρια - συνέδρια του αντικειμένου τους. Μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών άσχετοι με το αντικείμενο επιλογής τους να λαμβάνονται υπόψη ελάχιστα και όχι καθοριστικά.