Γιατί σε κάθε σχεδίαση θέτετε ως προτεραιότητα να βάλετε τον έναν εργαζόμενο απέναντι από τον άλλο; Απαιτείται να διαχωρίσετε τα καθήκοντα της κάθε ειδικότητας βάσει της κατάρτισής της. Το ΕΒΠ δεν είναι εκπαιδευτικό προσωπικό είναι βοηθητικό, όπως λέει και ο τίτλος του. Γιατί τοποθετείται στην ίδια μοίρα την ειδική εκπαίδευση και τη σχολική ψυχολογία; Είναι άλλος ο ρόλος του ειδικού παιδαγωγού και άλλος του ψυχολόγου, όπως άλλη και η κατάρτισή τους. Ωστόσο, και οι δυο χωρούν στην ειδική αγωγή. Γιατί οι ΠΕ 71 να τοποθετούνται και στα ΕΕΕΕΚ που είναι ξεκάθαρα δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση;
Γιατί σε κάθε σχεδίαση θέτετε ως προτεραιότητα να βάλετε τον έναν εργαζόμενο απέναντι από τον άλλο; Απαιτείται να διαχωρίσετε τα καθήκοντα της κάθε ειδικότητας βάσει της κατάρτισής της. Το ΕΒΠ δεν είναι εκπαιδευτικό προσωπικό είναι βοηθητικό, όπως λέει και ο τίτλος του. Γιατί τοποθετείται στην ίδια μοίρα την ειδική εκπαίδευση και τη σχολική ψυχολογία; Είναι άλλος ο ρόλος του ειδικού παιδαγωγού και άλλος του ψυχολόγου, όπως άλλη και η κατάρτισή τους. Ωστόσο, και οι δυο χωρούν στην ειδική αγωγή. Γιατί οι ΠΕ 71 να τοποθετούνται και στα ΕΕΕΕΚ που είναι ξεκάθαρα δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση;