Μιλάτε για καθολική σχεδίαση και σχεδίαση για όλους, ενώ την ειδική εκπαίδευση την αντιμετωπίζετε μόνο με αριθμούς! Μεγαλώνετε τα τμήματα των μαθητών και μειώνεται τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών. Αυτή δεν είναι ποιοτική αντιμετώπιση και σχεδίαση! Να γίνει μια σχεδίαση με παιδαγωγικά κριτήρια αυστηρά με τη βοήθεια της ακαδημαϊκής κοινότητας. Αναφέρετε παροχή ειδικής εκπαίδευσης σε όλα τα στάδια και τις βαθμίδες και το παρόν σχέδιο δεν περιλαμβάνει κανένα εδάφιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Θα μπορούσατε τουλάχιστον να συμπεριλάβετε ότι οι φοιτητές με γνωμάτευση για προφορική εξέταση είναι υποχρεωτικό να εξετάζονται προφορικά και στις δομές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δε σας στοιχίζει τίποτα! Αυτή τη στιγμή αυτό έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του κάθε καθηγητή!! Πολύ απλά μπορείτε να το κατακτήσετε υποχρεωτικό!
Μιλάτε για καθολική σχεδίαση και σχεδίαση για όλους, ενώ την ειδική εκπαίδευση την αντιμετωπίζετε μόνο με αριθμούς! Μεγαλώνετε τα τμήματα των μαθητών και μειώνεται τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών. Αυτή δεν είναι ποιοτική αντιμετώπιση και σχεδίαση! Να γίνει μια σχεδίαση με παιδαγωγικά κριτήρια αυστηρά με τη βοήθεια της ακαδημαϊκής κοινότητας. Αναφέρετε παροχή ειδικής εκπαίδευσης σε όλα τα στάδια και τις βαθμίδες και το παρόν σχέδιο δεν περιλαμβάνει κανένα εδάφιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Θα μπορούσατε τουλάχιστον να συμπεριλάβετε ότι οι φοιτητές με γνωμάτευση για προφορική εξέταση είναι υποχρεωτικό να εξετάζονται προφορικά και στις δομές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δε σας στοιχίζει τίποτα! Αυτή τη στιγμή αυτό έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του κάθε καθηγητή!! Πολύ απλά μπορείτε να το κατακτήσετε υποχρεωτικό!