• Σχόλιο του χρήστη 'HARA' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 20:02

    Είμαι πτυχιούχος του 1994 και μάλιστα με βαθμό άριστα. Επίσης είμαι επιτυχών στους περισσότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ , όχι όμως και διοριστέα.Τέλος έχω οικογένεια με δύο παιδιά και όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτή την κατάσταση.Ωστόσο όλα αυτά δεν σημαίνου απολύτως τίποτα στους εκάστοτε ιθύνοντες.Καταρχήν γιατί το ίδιο το κράτος ακυρώνει την ισχύ του πτυχίου που μου εμπιστεύθηκε μετά από επανειλημμένες δοκιμασίες, ζητώντας μου να αποδεικνύω την αξία μου ως εκπαιδευτικός σε μια κόλλα χαρτί κάθε δύο χρόνια και όχι από τις επιδόσεις μου μέσα στην τάξη. Ταυτόχρονα μιλά για ισονομία τη στιγμή που άτομα της ηλικίας μου με κάθε είδους υποχρεώσεις καλούνται να συναγωνιστούν με νέους απόφοιτους που όπως είναι φυσιολογικό έχουν περισσότερες δυνατότητες μελέτης και απόδοσης. Και που βρίσκεται η κοινωνική δικαιοσύνη όταν εγώ με οικογένεια και δύο παιδιά βρίσκομαι στην ίδια θέση με τους νέους απόφοιτους. Έχουμε μπει σε ένα κυκεώνα χωρίς τελειωμό, χωρίς να μπορούμε να προγραμματίσουμε τη ζωή μας. Εφόσον λοιπόν πρωτεραιότητά σας είναι ο πολίτης και όχι η ταλαιπωρία του πολίτη, σας παρακαλώ, κα Υπουργέ, απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα 1. Ως πότε θα πρέπει να περνάω την ψυχοφθόρα και εξαντλητική για μένα και την οικογένειά μου διαδικασία των εξετάσεων; 2. Ποιες άλλες εναλλακτικές μου δίνετε για να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις αυτής της ηλικίας; 3. Γιατί ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών να είναι ο μόνος που τα κοινωνικά κριτήρια να εξαντλούνται στους τρίτεκνους και πολύτεκνους; 4. Γιατί θα πρέπει κάθε χρόνο να διαλύονται οι οικογένειες μας προκειμένου να μαζέψουμε έστω και ελάχιστα ψίχουλα μορίων; 5. Τι νόημα έχει η αξιολόγηση εφόσον εσείς αποφασίζετε για την καταλλήλότητα των εκπαιδευτικών πριν καν μπούνε μέσα στην τάξη; 6. Γιατί να μην λαμβάνεται υπόψη τουλάχιστον το έτος κτήσεως του πτυχίου, δείχνοντας έτσι κατανόηση στη θέση που βρίσκονται οι παλαιότεροι πτυχιούχοι; Πιστεύω ότι τα ερωτήματα αυτά εκφράζουν και πολλούς άλλους παλιούς τουλάχιστουn πτυχιούχους που βλέπουν τα χρόνια και τις προσπάθειες τους να τους προσπερνούν χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Ο κλάδος των εκπαιδευτικών σας στήριξε και πίστεψε στην παράταξή σας. Κάντε και εσείς το ίδιο τώρα που σας δίνετε η ευκαιρία.