• Σχόλιο του χρήστη 'Ευαγγελία' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 20:09

    Γιατί αναφέρεστε μόνο στους αναπληρωτές; Μήπως θα πρέπει να δούμε και το θέμα των μονίμων με τις οργανικές; Γιατί πρέπει ένας εκπαιδευτικός να ανήκει "ισόβια " σε μια οργανική; Με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει "κινητικότητα" στα σχολεία και παρατηρούνται φαινόμενα "ιδιοκτησίας" και πελατειακών σχέσεων μεταξύ μαθητών-καθηγητών.Μήπως δεν γνωρίζουμε πώς έχουν δημιουργηθεί τα λεγόμενα "καλά" σχολεία;Επιλέγουν μόνο καλούς μαθητές , οι οποίοι λειτουργούν ως δεξαμενή ιδιαίτερων μαθημάτων για τους καθηγητές τους. Επιτυχία σίγουρη και καλό όνομα στην αγορά εργασίας. Είναι πολύ δύσκολο , ιδιαίτερα στα αστικά κέντρα να πάρει κάποιος βελτίωση.Θεωρώ σωστό, υποχρεωτικά να αλλάζουμε οργανικές θέσεις σε 3ή 4 χρόνια.Ακόμα υποχρεωτικά, αν βολεύει η ειδικότητα να διδάσκουμε και σε Γυμνάσια και σε Γ.Λύκεια και σε ΕΠΑΛ. Ας αποφασίσει επιτέλους το Υπουργείο και η ΟΛΜΕ σχετικά με την βάση του 10. Τι είδους Ανώτατη εκπαίδευση θέλουμε; Να προάγει γνώση ή να προάγει την οικονομία μιας περιοχής;( ταβέρνες ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, καφετέριες κ.λ.π) Το πρώτο πρέπι να το πληρώνει η πολιτεία , το δεύτερο ας το πληρώνουν οι γονείς. Ευχαριστώ για την φιλοξενία Ευαγγελία - Χανιά