Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γεράσιμος Πυλάλης | 1 Δεκεμβρίου 2009, 20:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Τα σχολεία υπάρχουν για να παρέχουν μόρφωση μέσω του εκπαιδευτικού έργου που παρέχεται .Η κοινωνία, πρωτίστως, για αυτό το έργο ενδιαφέρεται. Οι πρωταγωνιστές αυτού του έργου είναι οι εκπαιδευτικοί. Η πολιτεία θα πρέπει να τους υποστηρίζει με άριστους σχολικούς συμβούλους. Άριστος σχολικός σύμβουλος είναι ο πολύ καλός δάσκαλος, φιλόλογος ,μαθηματικός…που εργάζεται κάθε χρόνο σε τάξη. Αυτούς τους άριστους εκπαιδευτικούς τους επιλέγει μέσω ενός αδιάβλητου συστήματος γραπτών εξετάσεων. Τα διάφορα “χαρτιά” τα αγνοεί αφού η εκπαιδευτική πραγματικότητα μας λέει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των σπουδαίων εκπαιδευτικών, δεν έχει “χαρτιά” . Η θητεία τους πρέπει να είναι πενταετής και μετά να γυρίζουν στην οργανική τους θέση. 2. Αφού στο σχολείο παράγεται εκπαιδευτικό έργο, ο διευθυντής του δημοτικού θα πρέπει, κυρίως, να έχει συντονιστικό, σημαντικό ρόλο για το έργο αυτό. Θα πρέπει να επιλέγεται από τον σχολικό σύμβουλο και να είναι συνεργάτης του. 3. Πρέπει να γίνεται αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου που παράγεται στο σχολειό από την πολιτεία και όχι αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Η κοινωνία πρέπει να ξέρει τι γίνεται στο σχολειό. 4. Τα επιδόματα “ διδακτικής προετοιμασίας” και “εξωδιδακτικο” πρέπει να τα παίρνουν μόνο οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε τάξη. 5. Το μισθολόγιο των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε τάξη, πρέπει να αλλάξει.