Αρχικά, θα ήθελα να επισημάνω τις ασήμαντες τροποποίησεις στο Νομοσχέδιο της Ειδικής Αγωγής καθώς και το βραχύ χρονικό διάστημα ισχύος της ανοικτής για σχολιασμό διαβούλευσης. Στη συνέχεια, διαφαίνεται ξεκάθαρα η διάκριση σε βάρος των παιδιών με αναπηρία καθώς και η παραβίαση του δικαιώματός τους σε μια ισότιμη εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και ο παραγκώνισμός τους από την κρατική μέριμνα και φροντίδα.
Το άρθρο 22 εξυπηρετεί συμφέροντα συγκεκριμένων Πανεπιστημιακών τμημάτων (άλλωστε και η ίδρυσή τους έγινε για να εξυπηρετηθούν συμφέροντα ακαδημαϊκών και τοπικών παραγόντων-το Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής του Παν/μιου Μακεδονίας δεν είναι επί της ουσίας τμήμα Παιδαγωγικό) και κατ' επέκταση όλων των σχετιζόμενων με αυτά.Η ειδίκευση με μεταπτυχιακό και διδακτορικό αποτελεί στην Ευρώπη ένα από τα βασικά επιστημονικά εφόδια ενός εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής. Στην ελληνική πραγματικότητα τα πράγματα είναι διαφορετικά και σύμφωνα με τις εκάστοτε ομάδες που πρέπει να "εξυπηρετηθούν".
Δεν είναι δίκαιο και ορθό να προτάσσεται ο βασικός τίτλος σπουδών, όπως ομοίως άδικος είναι και ο τρόπος μοριοδότησης (1 μονάδα το σεμινάριο!, 4 το μεταπτυχιακό, προϋπηρεσία με μικρή μοριοδότηση) αλλά και η ποσόστωση στον αριθμό πρόσληψης (οδηγεί στην ανεργία μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών). Εν κατακλείδι, στηρίζω τις θέσεις του Συλλόγου Αναπληρωτών με Μεταπτυχιακές και Διδακτορικές Σπουδές.
Αρχικά, θα ήθελα να επισημάνω τις ασήμαντες τροποποίησεις στο Νομοσχέδιο της Ειδικής Αγωγής καθώς και το βραχύ χρονικό διάστημα ισχύος της ανοικτής για σχολιασμό διαβούλευσης. Στη συνέχεια, διαφαίνεται ξεκάθαρα η διάκριση σε βάρος των παιδιών με αναπηρία καθώς και η παραβίαση του δικαιώματός τους σε μια ισότιμη εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και ο παραγκώνισμός τους από την κρατική μέριμνα και φροντίδα. Το άρθρο 22 εξυπηρετεί συμφέροντα συγκεκριμένων Πανεπιστημιακών τμημάτων (άλλωστε και η ίδρυσή τους έγινε για να εξυπηρετηθούν συμφέροντα ακαδημαϊκών και τοπικών παραγόντων-το Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής του Παν/μιου Μακεδονίας δεν είναι επί της ουσίας τμήμα Παιδαγωγικό) και κατ' επέκταση όλων των σχετιζόμενων με αυτά.Η ειδίκευση με μεταπτυχιακό και διδακτορικό αποτελεί στην Ευρώπη ένα από τα βασικά επιστημονικά εφόδια ενός εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής. Στην ελληνική πραγματικότητα τα πράγματα είναι διαφορετικά και σύμφωνα με τις εκάστοτε ομάδες που πρέπει να "εξυπηρετηθούν". Δεν είναι δίκαιο και ορθό να προτάσσεται ο βασικός τίτλος σπουδών, όπως ομοίως άδικος είναι και ο τρόπος μοριοδότησης (1 μονάδα το σεμινάριο!, 4 το μεταπτυχιακό, προϋπηρεσία με μικρή μοριοδότηση) αλλά και η ποσόστωση στον αριθμό πρόσληψης (οδηγεί στην ανεργία μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών). Εν κατακλείδι, στηρίζω τις θέσεις του Συλλόγου Αναπληρωτών με Μεταπτυχιακές και Διδακτορικές Σπουδές.