• Σχόλιο του χρήστη 'Παντελής Α.' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 22:07

    Μόνιμοι Διορισμοί: Μεταβατική περίοδος (με το ισχύον σύστημα) για 3 χρόνια και μετά μόνιμοι διορισμοί ΜΟΝΟ μέσω διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να μετράει μόνο ο βαθμός που έγραψες. Χωρίς προσαυξήσεις για βαθμό πτυχίου και μεταπτυχιακά - διδακτορικά (αυτά άλλωστε τίθονται υπό εξέταση μέσω του διαγωνισμού) αλλά να προσμετράται η προϋπηρεσία -όπως και τώρα- σαν κίνητρο για να ενδιαφέρεται κάποιος για αναπλήρωση - ωρομισθία. Επίσης στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να υπάρξει μείωση της ύλης προς εξέταση με σαφή - αναλυτικό προσδιορισμό της, και κάποιες ερωτήσεις όπως αυτές του τεστ δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ για καλύτερη αξιολόγηση του ανθρώπου - εκπαιδευτικού. Διαχωρισμός του κλάδου ΠΕ04 - Φυσικών σε Φυσικούς - Χημικούς - Βιολόγους - Γεωγράφους. Ο καθένας να διδάσκει / εξετάζεται μόνο στο αντικείμενο που έχει σπουδάσει. Κατάργηση των ευνοϊκών ρυθμίσεων στις προσλήψεις των τριτέκνων, πολυτέκνων και αναπήρων με ποσοστό άνω του 67%. Κοινωνική πολιτική στα γραφεία, όχι στις τάξεις. Θέσπιση ανώτατου ορίου ηλικίας διορισμού εκπαιδευτικών τα 38 έτη. Θέσπιση παιδαγωγικού έτους στα πανεπιστήμια το οποίο μετά από μια δεκαετία να αποτελεί απαραίτητο προσόν διορισμού. Μείωση των θέσεων των εκπαιδευτικών - απόφοιτων από τα πανεπιστήμια κυρίως εκεί όπου δεν μπορεί να υπάρχει ετεροαπασχόληση, όπως στους φιλολόγους και μελλοντικά και στους δασκάλους. 2 έτη υποχρεωτικής παραμονής στον τόπο πρώτου διορισμού με εξαίρεση: (δηλαδή 1 έτος υποχρεωτικής παραμονής) όταν ο εκπαιδευτικός έχει πριν από το μόνιμο διοριμό του προϋπηρεσία 20 μηνών (στους 20 μήνες να λαμβάνεται υπόψιν διπλά η προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία) Ουσιαστική βοήθεια - επιμόρφωση του δόκιμου νεοδιόριστου εκπαιδευτικού. Ο κάθε νεοδιόριστος να έχει έναν εκπαιδευμένο εκπαιδευτικό μέντορα (π.χ. έναν σχολικό σύμβουλο), ο οποίος θα τον βοηθά - καθοδηγεί συνεχώς με τεχνικές διδασκαλίας, τρόπους κατασκευής φύλλων εργασίας - οπτικοακουστικού υλικού και τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών της τάξης. Στο τέλος της χρονιάς έκθεση αξιολόγησης του μέντορα μαζί με τον διευθυντή για τη μονιμοποίηση μετά τη διετία του εκπ/κού. Σε περίπτωση αποτυχίας να δοθεί στον εκπ/κό άλλη μια διετή ευκαιρία μονιμοποίησης με επιπλέον υποχρεωτικά μαθήματα παιδαγωγικής τα απογεύματα, τα σαββατοκύριακα ή το καλοκαίρι. Σε νέα περίπτωση αποτυχίας μετάταξη του εκπ/κού σε διοικητική θέση του Υπουργείου (όπου και εκεί καλό θα είναι να αξιολογηθούν οι υπάλληλοι). Προσλήψεις αναπληρωτών - ωρομισθίων (και για ΠΔΣ): Να γίνονται μέσα από πίνακες αναπληρωτών - ωρομισθίων όπου να μετράει ο βαθμός πτυχίου, τα μεταπτυχιακά - διδακτορικά, + ό,τι άλλο μετράει μέχρι τώρα (οι επιτυχίες στους τελευταίους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, η προϋπηρεσία και ο διπλασιασμός της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία) Κατάργηση φανερών αδικιών όπως η προσμέτρηση προϋπηρεσίας από Σιβιτανίδειο Υ.Γ. Η αξιολόγηση θα πρέπει να επεκταθεί σταδιακά σε όλους τους εκπαιδευτικούς, όχι μόνο στους νεοδιόριστους, αλλά πρώτα φυσικά χρειάζεται εκπαίδευση - αξιολόγηση των εκπαιδευτών - αξιολογητών. Επίσης χρειάζεται αναβάθμιση των υλικο-κτηριακών υποδομών, αυξήσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών (ή έστω το αυτονόητο: ενιαίο μισθολόγιο στο δημόσιο τομέα)και αποδέσμευση των εκπαιδευτικών από γραμματειακές υποχρεώσεις στο σχολείο με διορισμούς γραμματέων.