Άρθρο 21 Διορισμοί εκπαιδευτικών ΕΕ υπηρεσιακές μεταβολές
προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε “”
Σελ 35 στο pdf
9.Στις περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί ΕΕ κρίνονται υπεράριθμοι στις οργανικές τους θέσεις στις ΣΜΕΕ, με πράξη του Ανώτερου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΠΕ), του Ανώτερου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΔΕ) αντίστοιχα, έπειτα από εισήγηση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης αποφασίζει τη διάθεση των υπεράριθμων προσωρινά, σε άλλη ΣΜΕΕ “ή σχολική μονάδα της γενικής εκπαίδευσης”, όπου διαπιστώνεται ανάγκη. Κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να αναθέτει στους υπεράριθμους συμπλήρωση του ωραρίου τους σε άλλη ΣΜΕΕ “ή σχολική μονάδα της γενικής εκπαίδευσης”, σε ΚΕΔΥ, ή στήριξη μαθητών σχολείων της γενικής εκπαίδευσης, όταν με αιτιολογημένη εισήγηση του Διευθυντή Εκπαίδευσης κριθεί ότι οι περιπτώσεις των μαθητών του σχολείου στα οποία υπηρετούν δεν δικαιολογούν την πλήρη απασχόλησή τους.
Σύντομη Τεκμηρίωση
Αν προβλέπεται η τοποθέτηση και σε σχολικές μονάδες της γενικής εκπαίδευσης θα υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στη διαχείριση προσωπικού.
Άρθρο 21 Διορισμοί εκπαιδευτικών ΕΕ υπηρεσιακές μεταβολές προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε “” Σελ 35 στο pdf 9.Στις περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί ΕΕ κρίνονται υπεράριθμοι στις οργανικές τους θέσεις στις ΣΜΕΕ, με πράξη του Ανώτερου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΠΕ), του Ανώτερου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΔΕ) αντίστοιχα, έπειτα από εισήγηση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης αποφασίζει τη διάθεση των υπεράριθμων προσωρινά, σε άλλη ΣΜΕΕ “ή σχολική μονάδα της γενικής εκπαίδευσης”, όπου διαπιστώνεται ανάγκη. Κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να αναθέτει στους υπεράριθμους συμπλήρωση του ωραρίου τους σε άλλη ΣΜΕΕ “ή σχολική μονάδα της γενικής εκπαίδευσης”, σε ΚΕΔΥ, ή στήριξη μαθητών σχολείων της γενικής εκπαίδευσης, όταν με αιτιολογημένη εισήγηση του Διευθυντή Εκπαίδευσης κριθεί ότι οι περιπτώσεις των μαθητών του σχολείου στα οποία υπηρετούν δεν δικαιολογούν την πλήρη απασχόλησή τους. Σύντομη Τεκμηρίωση Αν προβλέπεται η τοποθέτηση και σε σχολικές μονάδες της γενικής εκπαίδευσης θα υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στη διαχείριση προσωπικού.