Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ELPIDA | 1 Δεκεμβρίου 2009, 22:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΙ; Παρακολουθώντας τη διαβούλευση διαπίστωσα πως η πλειονότητα των σχολίων αναφέρει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει κάποιος κατά τη διάρκεια της διαδρομής για το διορισμό. Προσωπικά ,επειδή έχω περάσει και από τη διαδικασία του γραπτού διαγωνισμού και από τη διαδικασία συγκέντρωσης μορίων μπορώ να καταλάβω και την οργή και την απογοήτευση που κρύβεται πίσω από κάθε μία από τις προσωπικές ιστορίες που παρουσιάζονται όμως αν κάποιος, που δεν γνωρίζει τους κόπους και τις αγωνίες που έχουμε περάσει, διαβάσει τα σχόλια το μόνο που θα σκεφτεί είναι ότι πρόκειται για «μίζερα ανθρωπάκια» που το μόνο που τα ενδιαφέρει είναι το προσωπικό βόλεμα με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια .Γνωρίζουμε και εγώ και εσείς ότι αυτό δεν είναι αλήθεια , όποτε γιατί δεχόμαστε να παίξουμε το παιχνίδι τους; Το «διαίρει και βασίλευε» ήταν ανέκαθεν μια καλή τακτική. Θέλουν να απαξιώσουν το ρόλο του εκπαιδευτικού, ας μην τους διευκολύνουμε . Θέλουν να μας πείσουν ότι εμείς ήμαστε το πρόβλημα , αλλά εμείς ξέρουμε καλύτερα γιατί εμείς ζούμε καθημερινά την πραγματικότητα που έχουν δημιουργήσει. Όλοι εμείς είτε με το ένα σύστημα είτε με το άλλο θα βρεθούμε στην σχολική τάξη. Αντί κάποιος να πει πόσα χιλιόμετρα έκανε, καλό θα ήταν να πει και τι σχολεία βρήκε. Σχολεία με 28 ή και 30 μαθητές σε κάθε τμήμα, χωρίς εργαστήρια για να κάνει όπως αυτός ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ να κάνει τη δουλειά του, χωρίς τα απαραίτητα μέσα στη διάθεση του για να προσφέρει το μέγιστο που μπορεί, χωρίς βιβλιοθήκες κτλ.. Το σύστημα στο σύνολο του είναι λάθος, οπότε ας κάνει καθένας από εμάς μια πρόταση για τη συνολική του βελτίωση, θα είναι ένας τρόπος να δείξουμε ότι παλεύουμε για μια καλύτερη εκπαίδευση, ότι μας ενδιαφέρουν τα παιδιά και η πορεία τους στο μέλλον. Ας κάνουμε το «εγώ» - «εμείς», ίσως έτσι έχουμε περισσότερες ελπίδες να κατακτήσουμε όσα θέλουμε. Αφού μας δίνουν το βήμα ας τους πούμε τι πραγματικά πάει στραβά, και αν έχουμε μερίδιο ευθύνης ας το αναλάβουμε. Τα παιδιά έχουν μεγαλύτερη σημασία κι από ΑΣΕΠ και από προϋπηρεσίες. Πιστεύω πως είναι σημαντικό εκτός από το διορισμό, να κάνουμε κάτι και για τα σχολεία που θα βρούμε. Ευχάριστω για το χρόνο σας.